FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Stop the water while using me! – nou la MioBio

Stop the water while using me! Acest indemn spre o atitudine responsabila fata de mediu este numele noii game de cosmetice care a intrat de curand in portofoliul MioBio. Prin intermediul produselor sale de ingrijire, brandul isi propune sa atraga atentia asupra obiceiului de a lasa deschis robinetul chiar si in momentele in care nu folosim apa.

Pe langa mesajul privind reducerea consumului de apa, transmis clar si direct pe fiecare eticheta, brandul spune stop si utilizarii ingredientelor sintetice, a conservantilor, colorantilor si a elementelor non biodegradabile, precum si testelor pe animale.
Gama contine o serie de produse pentru ingrijirea pielii, fiecare creat in jurul unui duo de ingrediente naturale, recunoscute pentru beneficiile lor. Gelul de dus contine portocale si ierburi, samponul – rozmarin si grapefruit,  sapunul lichid – lamaie si miere, crema de maini – castravete si lime, iar lotiunea de corp – salvie si susan.

Fa cunostinta cu fiecare in buticurile MioBio din Bucuresti sau in magazinul online, care din decembrie are un design nou, croit dupa povestea brandului.

Urmareste MioBio si pe Facebook!

Foto: MioBio

PUBLISHED ON 06.12.2013

more in Beauty Lines