WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Spumante si saruri de baie Lush – Idei de cadouri sic

Spumante si saruri de baie Lush – Idei de cadouri sic

Spumante solide in forma de flori sau fluturi, saruri de baie transformate in oua de Pasti imense cu surprize in interior... Lush este unul dintre acele locuri in care aromele si culorile iau cele mai inedite forme. Am vizitat de curand unul dintre magazinele sale din Bucuresti si mi-au atras atentia cele doua colectii special create pentru a celebra primavara de anul acesta si Sarbatorile de Pasti. Daca esti in cautare de mici atentii pentru mari rasfaturi, Lush poate fi locul unde sa le gasesti.

Datorita uleiurilor de grapefruit, sarea de baie vegana uriasa Pink Egg transforma experienta unei bai intr-un ritual de limpezire a mintii si de reimprospatare a corpului. In plus, uleiul de lamaie tonifica si ofera stralucire pielii, iar esenta de vanilie te ispiteste cu aroma ei dulce.

Spumantul de baie The Carrot are un parfum proaspat. Uleiul esential de “buchu”, termen Korean pentru usturoi, stimuleaza circulatia, iar aroma de coacaze negre, uleiurile esentiale de lamaie si bergamota au un efect revigorant.

Sarea de baie vegana Secret Garden iti ofera un buchet de arome primavaratice. Esenta de trandafir hidrateaza pielea, uleiul esential de portocale dulci te relaxeaza, iar uleiul esential de lemn de trandafir are un efect regenerant, revitalizant. In interiorul acestui bulgare aromat, vei descoperi petale de trandafir alb, de nalba albastra si de galbenele.

Spumantul de baie solid Tulip Flower iti propune o experienta relaxanta in care uleiul de bergamota cu un parfum fresh se imbina cu aroma dulce de Tonka si cea de esenta de cacao. Grapefruit-ul participa si el cu calitatile sale antibacteriene, antidepresive, antiseptice si astringente.

Foto si info: Lush.ro

PUBLISHED ON 29.04.2013

more in Newsroom