INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Smart Girls Camp

Smart Girls Camp

Intre 13 si 16 august, echipa Naked PR organizeaza Smart Girls Camp, prima tabara dedicata exclusiv antreprenoarelor. La Conac Polizu din Iasi, un loc cu o istorie de 150 de ani si cu mii de povesti, 10 profesori iconici vor impartasi participantelor din experienta lor.

„De cand ma stiu, sunt antreprenoare. Si am inteles ca o sa fiu antreprenoare pana mor. Am construit business-uri, am renuntat la business-uri, am creat noi nise, am fortat noi nevoi de consum. Intotdeauna, cu greu si cu frumos. Cu entuziasm si viziune, cu emotie si incredere. Dragile mele, sa muncim cu sinceritate si sa nu ne fie frica! Antreprenoriatul este una dintre cele mai frumoase Calatorii,” spune Camelia Sucu, unul dintre profesorii care isi doresc sa inspire prin povestile lor alte povesti de succes. Alaturi de ea, se regasesc si nume precum Irina Pacurariu, Dan Lungu, Monica Jitariuc, Victor Kapra, Titu Lacatusu sau Vlad Dogarescu.

Despre desfasurarea taberei, echipa Naked PR declara: „Femei incredibile, antreprenoare cu pofta de succes, petrec 4 zile intr-un cadru de poveste si, impreuna, inspirate de 10 mentori-ICONS, gasesc solutii, idei, forta pentru a-si redefini afacerile si visele. In cadrul campului, vor participa atat la workshop-uri informationale, construite in jurul expertizei profesorilor, cat si la ateliere de scriitura creativa, un atelier Belle-Epoque de serbeturi, peltele, jeleuri si dulceturi (dupa retetele Adinei Ghica Deleni, prima proprietara a Conacului Polizu) sau un atelier de mindfulness.”

Detalii despre agenda evenimentului si inregistrare sunt disponibile pe site-ul NAKED PR.

 

 

 

 

PUBLISHED ON 28.07.2015

more in Newsroom