WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
SIMONA SEMEN: Black Ice, colectia toamna-iarna 2013/14

SIMONA SEMEN: Black Ice, colectia toamna-iarna 2013/14

Designerul Simona Semen prezinta colectia 'Black Ice' dedicata sezonului toamna-iarna 2013-14, in cadrul unei campanii realizate la Casa Vernescu.

O poveste urbana ce pune impreuna, cinematografic, spatiile de vis ale Casei Vernescu cu o  femeie moderna, puternica – prin elementele militare si harnasamentele din piele ale Alexandrei Abraham – si simultan fragila – prin transparente, dantele si detalii ultra feminine.

Intregul nou sezon este o poveste intre forta vulnerabilitatii si feminitatea ridicata la rang de arta. Fiecare dintre noi putem sa ne regasim aici, putem sa ne bucuram de moda si de optiunile noastre, amestecand elemente de romantism cu spiritul militar reinterpretat si subtilitati ale luxului cu comoditatea specifica urbanului si secolului 21.

Exploram impreuna aceasta noua forma a modernitatii.


Fotograf: Mihaela Noroc
Art Director: Alin Galatescu
Model: Malina Cristisor (One Models)
Make-up: Alina Brailescu Academy
Hair: GETT’S Salons
Pantofi: IL PASSO
Location: Casa Vernescu, Bucuresti

 

PUBLISHED ON 03.09.2013

more in Newsroom