AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

Daca l-ai vazut pe Simon Baker in rolul investigatorului perceptiv si dezarmant din 'The Mentalist' dar si in rolul seducatorului din 'The Devil Wears Prada', vei considera cum nu se poate mai fireasca alegerea celor de la Givenchy ca actorul australian sa le reprezente noul parfum: Gentlemen Only. Pe ecrane sau in viata de zi cu zi, Baker personifica un gentleman modern, cu un caracter natural, individualist si cu un simt al stilului dezvoltat fara niciun efort.

A fost nominalizat la Globurile de Aur si Premiile Emmy pentru rolul din The Mentalist, film urmarit saptamana de saptamana de milioane de oameni. Cu toate acestea, succesul profesional nu l-a impiedicat sa cultive o simplitate linistita, departe de stralucirea Hollywood-ului. Acest lucru a reprezentat un argument in plus pentru Givenchy ca alegerea facuta este cea potrivita.

Campania pentru noul parfum reflecta amuzament si spontaneitate. Fotografiat de celebrul Patrick Demarchelier, Simon Baker zambeste in ploaia torentiala si isi foloseste umbrela pentru a  proteja o femeie. Campania TV, filmata de regizorul si fotograful Peter Lindbergh, transmite acelasi spirit. Pe un fundal urban plin de viata, aparatul foto il urmeaza pe Simon Baker colindand strazile New York-ului, cu un mers lin, increzator, dezinteresat de vremea rea de afara​​. Cand deschide in cele din urma umbrela, o face pentru a o oferi unei femei necunoscute. Apoi, isi continua drumul prin ploaie, cu zambetul pe buze. Actorul intruchipeaza astfel virtutile esentiale ale gentleman-ului in viziunea Givenchy: curtoazie, eleganta si nonsalanta.

In 1975, Hubert de Givenchy a spart codurile parfumului traditional barbatesc, bazat pana atunci pe apa de colonie si pe arome de lavanda. El a creat Gentlemen Givenchy, un parfum puternic, realizat in jurul acordurilor lemnoase aromatice. Insa, gentleman-ul secolului 21 s-a schimbat. Chiar daca valorile sale s-au pastrat in esenta, ele s-au adaptat stilului de viata actual. Pentru noul parfum, Casa Givenchy a impins seductia, luxul si impertinenta pe noi culmi. Cu o aroma eleganta si distinctiva, Gentlemen Only reinterpreteaza parfumul barbatesc clasic folosind noi esente si ingrediente naturale. Parfumul emana la inceput o prospetime aromata si picanta, creata de amestecul de mandarina, boabe de piper roz, nucsoara si frunze de mesteacan. Apoi, adancimea si senzualitatea extrema sunt dezvaluite de un trio de lemn nobil (cedru, patchouli, vetiver) inainte ca tamaia puternica si fermecatoare sa preia conducerea.

Gentlemen Only Givenchy se gaseste din martie 2013 (exclusiv in Sephora) si din aprilie in parfumeriile: Sephora, Marionnaud, Kendra si B&B Collection.
Pret: 50 ml 259 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 05.03.2013

more in Newsroom