EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte
SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

Daca l-ai vazut pe Simon Baker in rolul investigatorului perceptiv si dezarmant din 'The Mentalist' dar si in rolul seducatorului din 'The Devil Wears Prada', vei considera cum nu se poate mai fireasca alegerea celor de la Givenchy ca actorul australian sa le reprezente noul parfum: Gentlemen Only. Pe ecrane sau in viata de zi cu zi, Baker personifica un gentleman modern, cu un caracter natural, individualist si cu un simt al stilului dezvoltat fara niciun efort.

A fost nominalizat la Globurile de Aur si Premiile Emmy pentru rolul din The Mentalist, film urmarit saptamana de saptamana de milioane de oameni. Cu toate acestea, succesul profesional nu l-a impiedicat sa cultive o simplitate linistita, departe de stralucirea Hollywood-ului. Acest lucru a reprezentat un argument in plus pentru Givenchy ca alegerea facuta este cea potrivita.

Campania pentru noul parfum reflecta amuzament si spontaneitate. Fotografiat de celebrul Patrick Demarchelier, Simon Baker zambeste in ploaia torentiala si isi foloseste umbrela pentru a  proteja o femeie. Campania TV, filmata de regizorul si fotograful Peter Lindbergh, transmite acelasi spirit. Pe un fundal urban plin de viata, aparatul foto il urmeaza pe Simon Baker colindand strazile New York-ului, cu un mers lin, increzator, dezinteresat de vremea rea de afara​​. Cand deschide in cele din urma umbrela, o face pentru a o oferi unei femei necunoscute. Apoi, isi continua drumul prin ploaie, cu zambetul pe buze. Actorul intruchipeaza astfel virtutile esentiale ale gentleman-ului in viziunea Givenchy: curtoazie, eleganta si nonsalanta.

In 1975, Hubert de Givenchy a spart codurile parfumului traditional barbatesc, bazat pana atunci pe apa de colonie si pe arome de lavanda. El a creat Gentlemen Givenchy, un parfum puternic, realizat in jurul acordurilor lemnoase aromatice. Insa, gentleman-ul secolului 21 s-a schimbat. Chiar daca valorile sale s-au pastrat in esenta, ele s-au adaptat stilului de viata actual. Pentru noul parfum, Casa Givenchy a impins seductia, luxul si impertinenta pe noi culmi. Cu o aroma eleganta si distinctiva, Gentlemen Only reinterpreteaza parfumul barbatesc clasic folosind noi esente si ingrediente naturale. Parfumul emana la inceput o prospetime aromata si picanta, creata de amestecul de mandarina, boabe de piper roz, nucsoara si frunze de mesteacan. Apoi, adancimea si senzualitatea extrema sunt dezvaluite de un trio de lemn nobil (cedru, patchouli, vetiver) inainte ca tamaia puternica si fermecatoare sa preia conducerea.

Gentlemen Only Givenchy se gaseste din martie 2013 (exclusiv in Sephora) si din aprilie in parfumeriile: Sephora, Marionnaud, Kendra si B&B Collection.
Pret: 50 ml 259 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 05.03.2013

more in Newsroom