WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ROBERT PATTINSON, imaginea DIOR Homme

ROBERT PATTINSON, imaginea DIOR Homme

Robert Pattison paseste in cercul exclusivist al personalitatilor Dior si devine noua imagine a emblematicului parfum Dior Homme.

Rolul principal din cel mai de success blockbuster al ultimilor ani, “Twilight Saga”, i-a adus lui Robert Pattinson celebritatea in intreaga lume. De atunci, artistul britanic si-a explorat talentul in productii cinematografice dintre cele mai diverse. L-am putut vedea in Remember Me” de Allen Coulter, in “Water for Elephants” de Francis Lawrence, in care a jucat alaturi de Reese Witherspoon, dar si in “Bel-Ami”, film in care il intruchipeaza pe George Duroy, celebrul personaj din romanul lui Maupassant. Apoi, David Cronenberg l-a ales sa joace in cel mai recent film al sau, “Cosmopolis”, adaptat dupa un roman Don de Lillo.

De curand, Robert Pattinson a terminat filmarile pentru “The Rover” de David Michod, pentru care a turnat in Australia, impreuna cu Guy Pearce. In viitorul apropiat, actorul va incepe sa lucreze la urmatorul film al lui David Cronenberg, “Maps to the Stars”, urmat de “Hold on to Me”, regizat de James Marsh, in care o va avea drept coprotagonista pe Carrey Mulligan. Si tot in viitorul apropiat vom descoperi mai multe si despre colaborarea lui Pattison cu casa Dior.

Foto si info: Dior

PUBLISHED ON 12.06.2013

more in Newsroom