WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

#RimmelxCara

Rimmel London adauga numele Carei Delevingne pe lista ambasadoarelor de brand. In varsta de 23 de ani, topmodelul si actrita londoneza va fi protagonista unor campanii cool si indraznete… asa cum este, de altfel, si stilul ei.

2015 MTV Video Music Awards - Arrivals

„Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului,” spune Cara Delevingne.

Despre motivele care au determinat alegerea ei ca noua imagine a brandului, Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, declara: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.” Din portofoliul despre care vorbeste Johanna Bussinelli fac parte nume precum: Kate Moss, Rita Ora, Zooey Deschanel sau Georgia May Jagger.

Succesul profesional al Carei si atitudinea ei nonconformista s-au tradus in Social Media printr-o comunitate impresionanta ce insumeaza 36 de milioane de followers. „Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand,” adauga Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London.

Colaborarea  dintre Cara Delevingne si Rimmel va fi celebrata intr-un mod inedit, si anume printr-o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat. Fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa adreseze ambasadoarei intrebarile pe care le au in minte, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Conferinta va avea loc pe 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta atunci cele mai interesante intrebari si va raspunde la ele LIVE pe Snapchat.

Foto si info: Rimmel London

PUBLISHED ON 13.04.2016

more in Newsroom