FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

#RimmelxCara

Rimmel London adauga numele Carei Delevingne pe lista ambasadoarelor de brand. In varsta de 23 de ani, topmodelul si actrita londoneza va fi protagonista unor campanii cool si indraznete… asa cum este, de altfel, si stilul ei.

2015 MTV Video Music Awards - Arrivals

„Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului,” spune Cara Delevingne.

Despre motivele care au determinat alegerea ei ca noua imagine a brandului, Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, declara: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.” Din portofoliul despre care vorbeste Johanna Bussinelli fac parte nume precum: Kate Moss, Rita Ora, Zooey Deschanel sau Georgia May Jagger.

Succesul profesional al Carei si atitudinea ei nonconformista s-au tradus in Social Media printr-o comunitate impresionanta ce insumeaza 36 de milioane de followers. „Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand,” adauga Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London.

Colaborarea  dintre Cara Delevingne si Rimmel va fi celebrata intr-un mod inedit, si anume printr-o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat. Fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa adreseze ambasadoarei intrebarile pe care le au in minte, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Conferinta va avea loc pe 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta atunci cele mai interesante intrebari si va raspunde la ele LIVE pe Snapchat.

Foto si info: Rimmel London

PUBLISHED ON 13.04.2016

more in Newsroom