INSPIRATIE

RADAR Festival 2025. Arta &...

RADAR – Festivalul de New Media Art este locul in care…

EDITOR'S CHOICE

Bijuterii inspirate de plante, vazute...

Peste 270 de designeri din 40 de tari contureaza cea de-a…

WE LIKE

Olivia Palermo & stilul ei...

Inspiratia vestimentara la evenimentele Saptamana Modei nu se gaseste doar pe…

WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

Postcards from friends

Un muzeu pe zi: Baloon Museum | Grand Palais

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o sursa sigura de inspiratie. Ne-am obisnuit ca, la finalul lor, sa avem parte de un rasfat vizual prin vederile surprinse de ea in locurile in care ajunge. Andreea stie mereu cum sa ne surprinda, chiar si atunci cand destinatia e una in care a ajuns de multe ori, in vacanta sau in deplasari profesionale, asa cum este Parisul. De aceasta data, a ales, ca focus pentru vederile ei, muzeele si galeriile din capitala Frantei, un oras-muzeu in sine. Am ales sapte dintre ele si dedicam fiecare zi a acestei saptamani unui loc vizitat si fotografiat de ea in august. Miercurea e binevenit un boost de energie si avem proiectul potrivit pentru asta. "Euphoria - Art is in the air" este o expozitie interactiva de arta gonflabila, prezentata de Baloon Museum, pana pe 7 septembrie 2025, la Grand Palais. Scopul muzeului este acela de a explora posibilitatile pe care le ofera aerul ca mediu de expresie in arta. Desi invizibil si usor, acesta contribuie la realizarea unor instalatii de mari dimensiuni, intr-o paleta larga de culori si, prin urmare, cu un efect vizual puternic. In plus, componenta interactiva transforma o vizita la muzeu intr-o experienta iesita din comun… chiar euforica.:) ...

Inapoi Inainte

#RimmelxCara

Rimmel London adauga numele Carei Delevingne pe lista ambasadoarelor de brand. In varsta de 23 de ani, topmodelul si actrita londoneza va fi protagonista unor campanii cool si indraznete… asa cum este, de altfel, si stilul ei.

2015 MTV Video Music Awards - Arrivals

„Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului,” spune Cara Delevingne.

Despre motivele care au determinat alegerea ei ca noua imagine a brandului, Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, declara: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.” Din portofoliul despre care vorbeste Johanna Bussinelli fac parte nume precum: Kate Moss, Rita Ora, Zooey Deschanel sau Georgia May Jagger.

Succesul profesional al Carei si atitudinea ei nonconformista s-au tradus in Social Media printr-o comunitate impresionanta ce insumeaza 36 de milioane de followers. „Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand,” adauga Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London.

Colaborarea  dintre Cara Delevingne si Rimmel va fi celebrata intr-un mod inedit, si anume printr-o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat. Fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa adreseze ambasadoarei intrebarile pe care le au in minte, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Conferinta va avea loc pe 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta atunci cele mai interesante intrebari si va raspunde la ele LIVE pe Snapchat.

Foto si info: Rimmel London

PUBLISHED ON 13.04.2016

more in Newsroom