INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Reese Witherspoon poarta Bratara Curajului

Reese Witherspoon poarta Bratara Curajului

Bratara Curajului este cel de-al patrulea produs Avon prin comandarea caruia fiecare dintre noi poate contribui la strangerea de fonduri destinate campaniei impotriva violentei domestice din Romania. Bijuteria, a carei imagine este actrita Reese Winterspoon, este compusa din margele placate cu argint si pietre din acrilic in diverse forme, simbolizand laturile multiple ale personalitatii unei femei puternice.

Bratara Curajului este disponibila, din luna octombrie 2011, la pretul de 25 lei si poate fi comandata exclusiv prin intermediul Reprezentantilor Avon.

Conform cercetarilor, in Romania la fiecare 30 de secunde o femeie este abuzata. In 2010 aproape 12.000 de femei au cazut victime violentei   domestice. 75% dintre cazurile de violenta domestica nu sunt raportate. Campania Respectului pentru femei initiata de Avon impotriva violentei domestice in 2008 are drept scop prevenirea violentei prin educarea publicului larg si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.

Foto: Avon

 

PUBLISHED ON 28.10.2011

more in Newsroom