EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Recesiunea Intimitatii in Social Media
Trend Teller
Autor: Vicki Nicola

Recesiunea Intimitatii in Social Media

Traim cu tentatia de a pune in lumina ochiului public cat mai mult si apoi din ce in ce mai mult si, uneori, TOTUL. Dar, oare, vizibilitatea este echivalentul pentru succes?

Daca nu ne aducem experientele personale in acest imens punct de intalnire din social media, pare ca ele nu au avut loc. Daca nu ne consemnam virtual existenta, pare ca nici nu ne-o mai traim real. Dintr-un ego devorator de like-uri si vizualizari, ajungem la un soi de exhibitionism emotional in care acceptam sa ne aratam in orice moment, dar ne punem vietile pe taraba si le permitem unor necunoscuti sa ne evalueze emotiile.

Urmareste cel mai recent episod pe canalul de youtube Vickipedia! Si, data viitoare cand poate ne simtim tentati sa “impartasim cu ceilalti experienta noastra”, sa adaugam si “SHARE WITH CARE” in vocabularul nostru fundamental al social media. Pentru ca intimitatea se traieste fara vizualizari si, mai ales, departe de comentarii.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 09.03.2023

more in Mood Board