INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Recesiunea Intimitatii in Social Media
Trend Teller
Autor: Vicki Nicola

Recesiunea Intimitatii in Social Media

Traim cu tentatia de a pune in lumina ochiului public cat mai mult si apoi din ce in ce mai mult si, uneori, TOTUL. Dar, oare, vizibilitatea este echivalentul pentru succes?

Daca nu ne aducem experientele personale in acest imens punct de intalnire din social media, pare ca ele nu au avut loc. Daca nu ne consemnam virtual existenta, pare ca nici nu ne-o mai traim real. Dintr-un ego devorator de like-uri si vizualizari, ajungem la un soi de exhibitionism emotional in care acceptam sa ne aratam in orice moment, dar ne punem vietile pe taraba si le permitem unor necunoscuti sa ne evalueze emotiile.

Urmareste cel mai recent episod pe canalul de youtube Vickipedia! Si, data viitoare cand poate ne simtim tentati sa “impartasim cu ceilalti experienta noastra”, sa adaugam si “SHARE WITH CARE” in vocabularul nostru fundamental al social media. Pentru ca intimitatea se traieste fara vizualizari si, mai ales, departe de comentarii.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 09.03.2023

more in Mood Board