INSPIRATIE

Pulover sau cardigan?

Pulover sau cardigan? Este intrebarea care mi-a venit in minte zilele…

EDITOR'S CHOICE

Acasa. “Work in progress”.

Acasa ramane “work in progress”, indiferent cat timp a trecut de…

PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

STREET STYLE

The playful side of fashion

Moda strazii de la evenimentele #fashionweek difera usor de la un…

EDITOR'S CHOICE

O coafura, un machiaj &...

Anumite coafuri si machiaje devin embleme ale unor momente, ritualuri, stari sau…

HOT TREND

Denim cu denim

Combinatia denim cu denim face parte din propunerile designerilor pentru sezonul…

Inspiratie

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc sa ma gandesc la aceasta piesa muzicala, ce a fost lansata in anul 2000, atunci cand ma inspira diverse piese de design, in nuante intense sau pale de galben. E ca si cum cineva apasa pe butonul play al unui aparat imaginar si: "Look at the stars / Look how they shine for you / And everything you do / Yeah, they were all yellow…" Am constientizat aceasta legatura de ceva timp, cu toate ca s-ar putea sa fie prima oara cand scriu despre asta. Versurile melodiei imi rasuna cel mai des in minte in contextul modei. S-a intamplat asta chiar si ieri, in timp ce ma uitam la fotografiile cu colectiile designerilor pentru primavara-vara 2024. Bottega Veneta SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Daca nu gresesc, rochia Bottega Veneta, cu broderie englezeasca, a dat startul muzicii. Atmosfera a fost intretinuta apoi de rochia intr-o nuanta intensa, semnata Fendi, de bluza JW Anderson, de geanta Missoni si tot asa. Cand am schimbat activitatea, coloana sonora s-a oprit. Fendi SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro JW Anderson SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Missoni SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Doar ca, de dimineata, fotografiile de la show-ul prin care Jacquemus a celebrat, ieri, 10 iunie, aniv...

Inapoi Inainte
Recesiunea Intimitatii in Social Media
Trend Teller
Autor: Vicki Nicola

Recesiunea Intimitatii in Social Media

Traim cu tentatia de a pune in lumina ochiului public cat mai mult si apoi din ce in ce mai mult si, uneori, TOTUL. Dar, oare, vizibilitatea este echivalentul pentru succes?

Daca nu ne aducem experientele personale in acest imens punct de intalnire din social media, pare ca ele nu au avut loc. Daca nu ne consemnam virtual existenta, pare ca nici nu ne-o mai traim real. Dintr-un ego devorator de like-uri si vizualizari, ajungem la un soi de exhibitionism emotional in care acceptam sa ne aratam in orice moment, dar ne punem vietile pe taraba si le permitem unor necunoscuti sa ne evalueze emotiile.

Urmareste cel mai recent episod pe canalul de youtube Vickipedia! Si, data viitoare cand poate ne simtim tentati sa “impartasim cu ceilalti experienta noastra”, sa adaugam si “SHARE WITH CARE” in vocabularul nostru fundamental al social media. Pentru ca intimitatea se traieste fara vizualizari si, mai ales, departe de comentarii.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 09.03.2023

more in Mood Board