Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ARTA & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

Inspiratie

Decoratiuni de Pasti. Idei usor de recreat acasa.

Cand eram copil, cadourile pentru cei dragi erau adesea facute de mine, la scoala sau acasa. La fel se intampla si cu unele decoratiuni pentru Sarbatori. Am lipit martisoare, iepurasi si ghirlande lungi din hartie. Am desenat felicitari peste felicitari, din care nu lipseau florile si inimile. Am cusut semne de carte pe etamina. Am crosetat si am tricotat fara sa termin neaparat ce am inceput. Indiferent de rezultatele acestor mici experimente, entuziasmul era de fiecare data la cote ridicate. Demersul de a cauta idei pentru acest articol a functionat ca madlena lui Proust. Mi-am amintit acel entuziasm si am realizat ca, indiferent de anii care ma despart de copilarie, e un sentiment care ma incearca si astazi cand lucrez ceva cu propriile maini. Nu ma refer la a scrie la tastatura, ci la a realiza obiecte palpabile, mici, simple, imperfecte. E drept ca am inlocuit cadourile facute de mine cu cele cumparate, iar situatia nu e foarte diferita nici la capitolul decoratiuni. Din cand in cand, fac insa loc pentru proiecte decorative DIY, iar Sarbatorile devin cele mai bune ocazii pentru asta. Am adunat cateva idei potrivite de Pasti si sper sa gasesti printre ele ceva care te inspira. Sarbatori fericite! ... Un cadou simbolic daca mergi in vizita Sarbatorile sunt despre a p...

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Aflat in turneul de promovare a celui mai recent album, The North Borders, Simon Green aka Bonobo a pasit, pe 15 septembrie, pe scena Arenelor Romane din Bucuresti. Artisul britanic a concertat alaturi de patru instrumentisti si de vocalista Szjerdene, creand o atmosfera cu precadere relaxanta, presarata cu momente intens ritmate. Piesele noi au alternat cu unele vechi, iar compozitiile exclusiv instrumentale cu cele in care vocea solistei a adaugat o noua dimensiune sonora. Desi pe album, Bonobo interpreteaza rolul omului orchestra, in varianta live, artistul a manuit doar pupitrul si bass-ul, lasand membrii trupei sa completeze show-ul cu maiestria lor.

Pentru o ora si jumatate, publicul i-a urmat pe toti intr-o incursiune in universul muzical ce poarta semnatura Bonobo. Britanicul este unul dintre artistii care exploreaza noi si noi sonoritati, iar rezultatul este un mix melodios de sample-uri cu instrumente clasice. „Towers”, „Stay The Same” sau „Kiara” sunt doar trei dintre piesele care s-au regasit in playlistul show-ului si care ilustreaza acest lucru. Vocea londonezei Szjerdene a oferit un vibe aparte piesei „First Fires”, interpretata pe album de Grey Reverend.

„We could forever” a amplificat miscarile de dans ale publicului aflat fie in picioare, fie pe scaunele tribunelor. „El toro” a inclus momente solo, oferite de tobosarul si saxofonistul trupei si recompensate cu aplauze de fani, pentru ca mai tarziu, „Transit” sa ne readuca la starea de relaxare.

Considerat o continuare fireasca a albumului „Black Sands”, „The North Borders” ofera un melanj de beat-uri moderne, sunete clasice si voci impresionante. Recentul material discografic reuneste solisti precum Grey Reverend, Erykah Badu, Cornelia si Szjerdene, cea din urma contribuind la reusita show-ului de la Bucuresti.

Gasiti mai multe imagini de la concert pe Concert Photography!

Foto via Concert Photography

PUBLISHED ON 16.09.2013