Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Aflat in turneul de promovare a celui mai recent album, The North Borders, Simon Green aka Bonobo a pasit, pe 15 septembrie, pe scena Arenelor Romane din Bucuresti. Artisul britanic a concertat alaturi de patru instrumentisti si de vocalista Szjerdene, creand o atmosfera cu precadere relaxanta, presarata cu momente intens ritmate. Piesele noi au alternat cu unele vechi, iar compozitiile exclusiv instrumentale cu cele in care vocea solistei a adaugat o noua dimensiune sonora. Desi pe album, Bonobo interpreteaza rolul omului orchestra, in varianta live, artistul a manuit doar pupitrul si bass-ul, lasand membrii trupei sa completeze show-ul cu maiestria lor.

Pentru o ora si jumatate, publicul i-a urmat pe toti intr-o incursiune in universul muzical ce poarta semnatura Bonobo. Britanicul este unul dintre artistii care exploreaza noi si noi sonoritati, iar rezultatul este un mix melodios de sample-uri cu instrumente clasice. „Towers”, „Stay The Same” sau „Kiara” sunt doar trei dintre piesele care s-au regasit in playlistul show-ului si care ilustreaza acest lucru. Vocea londonezei Szjerdene a oferit un vibe aparte piesei „First Fires”, interpretata pe album de Grey Reverend.

„We could forever” a amplificat miscarile de dans ale publicului aflat fie in picioare, fie pe scaunele tribunelor. „El toro” a inclus momente solo, oferite de tobosarul si saxofonistul trupei si recompensate cu aplauze de fani, pentru ca mai tarziu, „Transit” sa ne readuca la starea de relaxare.

Considerat o continuare fireasca a albumului „Black Sands”, „The North Borders” ofera un melanj de beat-uri moderne, sunete clasice si voci impresionante. Recentul material discografic reuneste solisti precum Grey Reverend, Erykah Badu, Cornelia si Szjerdene, cea din urma contribuind la reusita show-ului de la Bucuresti.

Gasiti mai multe imagini de la concert pe Concert Photography!

Foto via Concert Photography

PUBLISHED ON 16.09.2013