10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Aflat in turneul de promovare a celui mai recent album, The North Borders, Simon Green aka Bonobo a pasit, pe 15 septembrie, pe scena Arenelor Romane din Bucuresti. Artisul britanic a concertat alaturi de patru instrumentisti si de vocalista Szjerdene, creand o atmosfera cu precadere relaxanta, presarata cu momente intens ritmate. Piesele noi au alternat cu unele vechi, iar compozitiile exclusiv instrumentale cu cele in care vocea solistei a adaugat o noua dimensiune sonora. Desi pe album, Bonobo interpreteaza rolul omului orchestra, in varianta live, artistul a manuit doar pupitrul si bass-ul, lasand membrii trupei sa completeze show-ul cu maiestria lor.

Pentru o ora si jumatate, publicul i-a urmat pe toti intr-o incursiune in universul muzical ce poarta semnatura Bonobo. Britanicul este unul dintre artistii care exploreaza noi si noi sonoritati, iar rezultatul este un mix melodios de sample-uri cu instrumente clasice. „Towers”, „Stay The Same” sau „Kiara” sunt doar trei dintre piesele care s-au regasit in playlistul show-ului si care ilustreaza acest lucru. Vocea londonezei Szjerdene a oferit un vibe aparte piesei „First Fires”, interpretata pe album de Grey Reverend.

„We could forever” a amplificat miscarile de dans ale publicului aflat fie in picioare, fie pe scaunele tribunelor. „El toro” a inclus momente solo, oferite de tobosarul si saxofonistul trupei si recompensate cu aplauze de fani, pentru ca mai tarziu, „Transit” sa ne readuca la starea de relaxare.

Considerat o continuare fireasca a albumului „Black Sands”, „The North Borders” ofera un melanj de beat-uri moderne, sunete clasice si voci impresionante. Recentul material discografic reuneste solisti precum Grey Reverend, Erykah Badu, Cornelia si Szjerdene, cea din urma contribuind la reusita show-ului de la Bucuresti.

Gasiti mai multe imagini de la concert pe Concert Photography!

Foto via Concert Photography

PUBLISHED ON 16.09.2013