Povestiri pe masura timpului tau...

Short Edition este o platforma de povestiri, dar si de poezii…

Coafuri si machiaje. Inspiratie pentru...

Sunt anumite coafuri si/sau machiaje cu care ne simtim confortabil si…

Inspiratie

5 trenduri in coafura pentru primavara-vara 2019

Ce coafuri se poarta in sezonul primavara-vara 2019? Daca ti-ai pus aceasta intrebare, aici vei gasi o parte din raspuns. Am rasfoit imaginile de la evenimentele Saptamana Modei, dedicate acestui sezon, cu atentia concentrata pe coafurile purtate de topmodele. Dintre toate propunerile vazute, am ales cinci trenduri care m-au inspirat. Sunt un mix de elemente cu care m-am obisnuit sa ma intalnesc sezon dupa sezon, detalii retro reinterpretate si alegeri indraznete. ... BRETONUL SCURT Chiar daca mi-am lasat bretonul sa creasca de ceva timp, el ramane un element pe stilul meu. Din acest motiv, nu m-a surprins ca am rezonat cu coafurile purtate de cele mai multe dintre topmodelele care au defilat pe podiumul Miu Miu. Bretonul lor scurt reprezinta o alegere catalogata adesea drept una indrazneata. Este si una usor de remarcat si, zic eu, de tinut minte. Am intalnit acest stil de breton si la prezentarea Dries Van Noten, dar nu numai. Dries Van Noten | Sursa foto: Hepta.ro Fendi | Sursa foto: Hepta.ro Miu Miu | Sursa foto: Hepta.ro Miu Miu | Sursa foto: Hepta.ro ... COAFURILE CU VOLUM Coafurile cu mult volum, de la prezentarea Marc Jacobs, mi-au captat atentia, pe de-o parte, datorita aerului lor retro si, pe de alta parte, datorita nuantelor pastelate de roz si albas...

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Recenzie: BONOBO live @ Arenele Romane

Aflat in turneul de promovare a celui mai recent album, The North Borders, Simon Green aka Bonobo a pasit, pe 15 septembrie, pe scena Arenelor Romane din Bucuresti. Artisul britanic a concertat alaturi de patru instrumentisti si de vocalista Szjerdene, creand o atmosfera cu precadere relaxanta, presarata cu momente intens ritmate. Piesele noi au alternat cu unele vechi, iar compozitiile exclusiv instrumentale cu cele in care vocea solistei a adaugat o noua dimensiune sonora. Desi pe album, Bonobo interpreteaza rolul omului orchestra, in varianta live, artistul a manuit doar pupitrul si bass-ul, lasand membrii trupei sa completeze show-ul cu maiestria lor.

Pentru o ora si jumatate, publicul i-a urmat pe toti intr-o incursiune in universul muzical ce poarta semnatura Bonobo. Britanicul este unul dintre artistii care exploreaza noi si noi sonoritati, iar rezultatul este un mix melodios de sample-uri cu instrumente clasice. „Towers”, „Stay The Same” sau „Kiara” sunt doar trei dintre piesele care s-au regasit in playlistul show-ului si care ilustreaza acest lucru. Vocea londonezei Szjerdene a oferit un vibe aparte piesei „First Fires”, interpretata pe album de Grey Reverend.

„We could forever” a amplificat miscarile de dans ale publicului aflat fie in picioare, fie pe scaunele tribunelor. „El toro” a inclus momente solo, oferite de tobosarul si saxofonistul trupei si recompensate cu aplauze de fani, pentru ca mai tarziu, „Transit” sa ne readuca la starea de relaxare.

Considerat o continuare fireasca a albumului „Black Sands”, „The North Borders” ofera un melanj de beat-uri moderne, sunete clasice si voci impresionante. Recentul material discografic reuneste solisti precum Grey Reverend, Erykah Badu, Cornelia si Szjerdene, cea din urma contribuind la reusita show-ului de la Bucuresti.

Gasiti mai multe imagini de la concert pe Concert Photography!

Foto via Concert Photography

PUBLISHED ON 16.09.2013