INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Printesa Charlene si Natalia Vodianova la Love Ball

Printesa Charlene si Natalia Vodianova la Love Ball

Weekendul trecut, Natalia Vodianova a gazduit o noua editie a evenimentului caritabil 'Love Ball', desfasurata la Monaco. Celebrul topmodel a purtat o rochie rosie din colectia Dior Couture Fall 2013. Cu un corset ce ii flateaza silueta si fusta lunga, ampla, tinuta i-a conferit un look extrem de elegant, fiind completat de o coafura cu bucle si un ruj rosu intens.

Prezenta la eveniment alaturi de Printul Albert II de Monaco, Printesa Charlene a optat pentru un look discret si a pasit pe covorul rosu intr-o rochie roz pal, fara bretele, semnata Versace. A purtat un coc lejer, un machiaj natural si a lasat broderia rochiei sa fie singurul detaliu care sa-i accesorizeze subtil tinuta.

Antoine Arnault, Natalia Vodianova, Printul Albert II de Monaco si Printesa Charlene

Balul a reunit personalitati din lumea modei, a muzicii si a sportului. Karl Lagerfeld, fotograful Mario Testino, solitstul trupei U2, Bono, sau tenismanul Novak Djokovic sunt doar cativa dintre participanti. Prin intermediul “Love Ball”, Natalia Vodianova isi doreste sa creeze notorietate pentru The Naked Heart Foundation, organizatie infiintata de ea cu scopul de a sprijini copiii defavorizati din Rusia.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 30.07.2013

more in Newsroom