WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Primul magazin COS din Romania

cos romania

Vestea ca brandul COS se extinde pe piata din Romania si-a facut loc, de curand, in newsfeed-ul nostru. Astazi, reprezentantii brandului au comunicat oficial ca deschiderea primului magazin este programata in sezonul primavara-vara din acest an, intr-o cladire de pe Calea Victoriei din Bucuresti. Aceasta va fi complet restaurata, iar colectiile de imbracaminte pentru barbati, femei si copii vor fi prezentate pe doua etaje.

„Orasul Bucuresti este centrul comercial al tarii si, prin urmare, suntem de parere ca este un cadru ideal pentru primul magazin COS pe piata. Lansarea in Romania este un pas important pentru brandul nostru si speram ca viitori clienti se vor bucura de ambientul si colectia pe care acest nou magazin COS le va oferi,” declara Marie Honda, Director Executiv COS.

Brandul s-a lansat, in 2007, la Londra. 9 ani mai tarziu, acesta s-a extins in Europa, Asia, America de Nord si in Orientul Mijlociu. Minimaliste si atemporale, creatiile COS sunt realizate prin imbinarea de metode traditionale cu tehnici moderne. Aceasta alaturare de vechi si nou defineste si atmosfera magazinelor. Conceptul de design porneste, intotdeauna, de la elementele arhitecturale originale ale spatiului, care sunt completate cu detalii moderne.

Mai multe detalii, in curand!

Foto si info: COS

PUBLISHED ON 10.02.2016

more in Newsroom