HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Prim-balerina Monica Petrica, ambasadoarea Dove

Prim-balerina Monica Petrica, ambasadoarea Dove

Monica Petrica, prim-balerina Operei Nationale Bucuresti, este ambasadoarea Dove Deo. Artista este un exemplu de eleganta si prestanta feminina, pastrandu-si farmecul in atitudine si in comportament, nu doar pe scena, ci si in viata personala. Si pentru ca limbajul non-verbal are un rol extrem de important in comunicarea de zi cu zi, iar dansul ne da ocazia sa combinam energia si cunoasterea de sine, Monica Petrica a devenit pentru reprezentantii Dove alegerea perfecta pentru a transmite mesajul lor despre frumusete.

Noua gama de deodorante Dove a caror imagine este Monica Petrica prezinta o formula imbunatatita, cu 1/4 creama hidratanta, de 3 ori mai multa vitamina E si protectie 48h. Este creat pentru a ingriji pielea subratului in orice situatie, chiar si in timpul unui spectacol in care miscarea bratelor si comunicarea prin miscari de dans transmit cele mai importante mesaje.

Dove sustine spectacolul „Nijinski – Cealalta fata a geniului” ce ii are ca protagonisti pe actorul Filip Ristovski si pe Monica Petrica.

„Nijinski – cealalta fata a geniului” – o productie in premiera oferita de Studioul Experimental de Opera si Balet “Ludovic Spiess” (SEOB) – este un altfel de spectacol care incearca sa surprinda, prin mijloace artistice diverse, personalitatea unui creator ce a influentat arta dansului din intreaga lume: Vaslav Nijinski. Spectacolul reprezinta o noutate in Romania prin subiectul sau (viata intima si artistica a unui balerin si coregraf), aceasta tema nemaifiind abordata in aceasta maniera pana la ora actuala.

Premiera a avut loc pe 25 ianurie. Pentru a vedea programul Operei Nationale Bucuresti, viziteaza site-ul oficial!

Dove Original/Invisble Dry spray: 15.10 lei
Dove Original/ Invisible Dry roll-on: 15.83 lei
Dove Original/ Invisible Dry stick: 11.62 lei

 

Foto: Dove

 

PUBLISHED ON 30.01.2012

more in Newsroom