INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Prim-balerina Monica Petrica, ambasadoarea Dove

Prim-balerina Monica Petrica, ambasadoarea Dove

Monica Petrica, prim-balerina Operei Nationale Bucuresti, este ambasadoarea Dove Deo. Artista este un exemplu de eleganta si prestanta feminina, pastrandu-si farmecul in atitudine si in comportament, nu doar pe scena, ci si in viata personala. Si pentru ca limbajul non-verbal are un rol extrem de important in comunicarea de zi cu zi, iar dansul ne da ocazia sa combinam energia si cunoasterea de sine, Monica Petrica a devenit pentru reprezentantii Dove alegerea perfecta pentru a transmite mesajul lor despre frumusete.

Noua gama de deodorante Dove a caror imagine este Monica Petrica prezinta o formula imbunatatita, cu 1/4 creama hidratanta, de 3 ori mai multa vitamina E si protectie 48h. Este creat pentru a ingriji pielea subratului in orice situatie, chiar si in timpul unui spectacol in care miscarea bratelor si comunicarea prin miscari de dans transmit cele mai importante mesaje.

Dove sustine spectacolul „Nijinski – Cealalta fata a geniului” ce ii are ca protagonisti pe actorul Filip Ristovski si pe Monica Petrica.

„Nijinski – cealalta fata a geniului” – o productie in premiera oferita de Studioul Experimental de Opera si Balet “Ludovic Spiess” (SEOB) – este un altfel de spectacol care incearca sa surprinda, prin mijloace artistice diverse, personalitatea unui creator ce a influentat arta dansului din intreaga lume: Vaslav Nijinski. Spectacolul reprezinta o noutate in Romania prin subiectul sau (viata intima si artistica a unui balerin si coregraf), aceasta tema nemaifiind abordata in aceasta maniera pana la ora actuala.

Premiera a avut loc pe 25 ianurie. Pentru a vedea programul Operei Nationale Bucuresti, viziteaza site-ul oficial!

Dove Original/Invisble Dry spray: 15.10 lei
Dove Original/ Invisible Dry roll-on: 15.83 lei
Dove Original/ Invisible Dry stick: 11.62 lei

 

Foto: Dove

 

PUBLISHED ON 30.01.2012

more in Newsroom