PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Power dressing. Parlor dressing.

Power dressing. Parlor dressing.

Moda anilor in care ne-am trasat primele contururi ale profilului vestimentar continua sa ne influenteze preferintele pe tot parcursul vietii. Pentru Veronica Zaharia, creatoarea din spatele brandului Parlor, este vorba despre moda de la sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90, un interval de timp in care – spune ea – “femeile s-au repozitionat social si si-au castigat definitiv independenta.”

Estetica acelor ani a devenit sursa de inspiratie a colectiei Parlor primavara-vara 2017. “Am ales sa ilustrez acea perioada alaturand elemente ale celor mai importante curente din moda: <power dressing> si grunge. Am fost atrasa de asemenea de pasiunea care exista atunci, aceea de a aduce inapoi, pentru generatia pop, unele dintre taieturile iconice anilor ‘40, pe care le integrez in toate colectiile mele,” povesteste designerul.

Colectia cuprinde 29 de piese vestimentare printre care se regasesc rochii senzuale, cu un impact vizual puternic, un sacou cu umeri supradimensionati, body-uri matasoase, pantaloni tapered care subtiaza talia si au un efect de alungire a picioarelor, dar si pijamale pentru plaja.

Campania de promovare a colectiei poarta semnatura fotografului Andreea Macri si aminteste de stilul nonconformist al celei supranumite “the first lady of grunge”, Courtney Love. Gasesti toate lookurile colectiei pe Parlor.ro.

Photo: Andreea Macri, www.andreeamacri.com
Model: Selina Popa, MRA Models
Make-up: Raluca Craciun
Hair: Alex Claudiu Sarghe
Location: www.uanderful.ro

PUBLISHED ON 23.01.2017

more in Newsroom