RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Power dressing. Parlor dressing.

Power dressing. Parlor dressing.

Moda anilor in care ne-am trasat primele contururi ale profilului vestimentar continua sa ne influenteze preferintele pe tot parcursul vietii. Pentru Veronica Zaharia, creatoarea din spatele brandului Parlor, este vorba despre moda de la sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90, un interval de timp in care – spune ea – “femeile s-au repozitionat social si si-au castigat definitiv independenta.”

Estetica acelor ani a devenit sursa de inspiratie a colectiei Parlor primavara-vara 2017. “Am ales sa ilustrez acea perioada alaturand elemente ale celor mai importante curente din moda: <power dressing> si grunge. Am fost atrasa de asemenea de pasiunea care exista atunci, aceea de a aduce inapoi, pentru generatia pop, unele dintre taieturile iconice anilor ‘40, pe care le integrez in toate colectiile mele,” povesteste designerul.

Colectia cuprinde 29 de piese vestimentare printre care se regasesc rochii senzuale, cu un impact vizual puternic, un sacou cu umeri supradimensionati, body-uri matasoase, pantaloni tapered care subtiaza talia si au un efect de alungire a picioarelor, dar si pijamale pentru plaja.

Campania de promovare a colectiei poarta semnatura fotografului Andreea Macri si aminteste de stilul nonconformist al celei supranumite “the first lady of grunge”, Courtney Love. Gasesti toate lookurile colectiei pe Parlor.ro.

Photo: Andreea Macri, www.andreeamacri.com
Model: Selina Popa, MRA Models
Make-up: Raluca Craciun
Hair: Alex Claudiu Sarghe
Location: www.uanderful.ro

PUBLISHED ON 23.01.2017

more in Newsroom