INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Petrecerea perfecta cu Dana Petcu

Dana Petcu este country manager EPCD RO, distribuitor exclusiv al brandului Dior pe piata din Romania. Am rugat-o sa ne contureze in cateva cuvinte petrecerea perfecta, iar ea ne-a propus o seara de poveste, in atmosfera eleganta a unui bal vienez.

petrecereaperfecta_danapetcu-jpg

Pentru Dana Petcu, orice ocazie poate deveni pretextul perfect pentru o petrecere de vis. „De la o zi de nastere, la un moment special pentru mine sau cei apropiati”. Daca ar fi sa aleaga dintre toate tematicile ce ar putea contura petrecerea mult dorita, ar alege un bal intr-o locatie somptuoasa.

Dress code-ul ar fi 100% elegant,  iar rafinamentul ar caracteriza fiecare detaliu: de la muzica pana la delicatesele din meniu. Nu vor lipsi foie gras, emblema a gastronomiei frantuzesti, si nici sampania.

„Vor fi multi invitati: apropiatii mei si nu numai. Imi place sa cunosc oameni noi, iar petrecerile sunt momentul oportun pentru asta.”

Ea si-ar face aparitia intr-o rochie lunga de seara, cu pantofi inalti, dar comozi, manusi delicate si bijuterii rafinate. Iar momentul cel mai drag al serii ar fi valsul dansat cu persoana iubita.

Foto main: Istockphoto.com

PUBLISHED ON 21.12.2011

more in Newsroom