EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Terre de Lumiere. L’Occitane.

Terre de Lumiere. L’Occitane.

Un parfum jongleaza cu emotiile. Atunci cand iti apropii nasul de incheietura mainii pe care ai pulverizat cateva picaturi aromate, inchizi ochii, iar notele olfactive parca prind contur in mintea ta. Daca rezonezi cu starea care te invaluie, ai gasit parfumul castigator.

E fascinant cum parfumierii reusesc sa spuna povesti stabilind corespondente intre cuvinte si notele olfactive. Cea mai recenta poveste despre care am aflat este cea spusa de creatorii Calice Becker, Shyamala Maisondieu si Nadege Le Garlantezec prin intermediul Terre de Lumiere de la L’Occitane, un parfum realizat in parteneriat cu Givaudan.

Sursa lor de inspiratie a pornit de la lumina calda care cade peste campurile de flori si lavanda din Provence la ora aurie, acel interval scurt de timp chiar inainte de apusul soarelui.

“Acest parfum reprezinta o noua etapa pentru L’Occitane, fiind axat pe sentiment, punand emotia in centru. Este o discontinuitate fata de capitolele anterioare, unde accentul era pus pe un singur ingredient. Terre de Lumiere este o compozitie multi-fatetata, cu un buchet complex de note”, spune Nadege Le Garlantezec.

In compozitia parfumului se regasesc ingrediente naturale in procent de 50% si materii prime rare Orpurs: bergamota, seminte de ambrette, lavanda, ceara de albine si boabe de tonka. Mierea de lavanda, un ingredient reper pentru Provence, este cea care confera nota de mijloc gurmanda, dulceaga.

“Prin Terre de Lumiere, L’Occitane pune bazele unei noi categorii in parfumeria internationala, un demers curajos, dar in acelasi timp firesc pentru noi. Regiunea Provence este chintesenta tuturor produselor noastre si suntem deosebit de incantati sa putem aduce si in Romania povestea orei de aur din tinutul luminii. Aceasta emotie este ceea ce confera unicitate experientei Terre de Lumiere”, a declarat Nicolas Guillemet, Head Of Export Europe, Middle-East & Africa pentru L’Occitane International SA.

Gama Terre de Lumiere include apa de parfum, varianta de 50 si 90 ml, un gel de dus, o lotiune de corp, crema de maini si un sapun parfumat. Daca ti-a starnit curiozitatea, o gasesti in magazinele L’Occitane si in farmaciile Sensiblu selectionate.

Foto: L’Occitane

PUBLISHED ON 21.02.2017

more in Newsroom