RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Terre de Lumiere. L’Occitane.

Terre de Lumiere. L’Occitane.

Un parfum jongleaza cu emotiile. Atunci cand iti apropii nasul de incheietura mainii pe care ai pulverizat cateva picaturi aromate, inchizi ochii, iar notele olfactive parca prind contur in mintea ta. Daca rezonezi cu starea care te invaluie, ai gasit parfumul castigator.

E fascinant cum parfumierii reusesc sa spuna povesti stabilind corespondente intre cuvinte si notele olfactive. Cea mai recenta poveste despre care am aflat este cea spusa de creatorii Calice Becker, Shyamala Maisondieu si Nadege Le Garlantezec prin intermediul Terre de Lumiere de la L’Occitane, un parfum realizat in parteneriat cu Givaudan.

Sursa lor de inspiratie a pornit de la lumina calda care cade peste campurile de flori si lavanda din Provence la ora aurie, acel interval scurt de timp chiar inainte de apusul soarelui.

“Acest parfum reprezinta o noua etapa pentru L’Occitane, fiind axat pe sentiment, punand emotia in centru. Este o discontinuitate fata de capitolele anterioare, unde accentul era pus pe un singur ingredient. Terre de Lumiere este o compozitie multi-fatetata, cu un buchet complex de note”, spune Nadege Le Garlantezec.

In compozitia parfumului se regasesc ingrediente naturale in procent de 50% si materii prime rare Orpurs: bergamota, seminte de ambrette, lavanda, ceara de albine si boabe de tonka. Mierea de lavanda, un ingredient reper pentru Provence, este cea care confera nota de mijloc gurmanda, dulceaga.

“Prin Terre de Lumiere, L’Occitane pune bazele unei noi categorii in parfumeria internationala, un demers curajos, dar in acelasi timp firesc pentru noi. Regiunea Provence este chintesenta tuturor produselor noastre si suntem deosebit de incantati sa putem aduce si in Romania povestea orei de aur din tinutul luminii. Aceasta emotie este ceea ce confera unicitate experientei Terre de Lumiere”, a declarat Nicolas Guillemet, Head Of Export Europe, Middle-East & Africa pentru L’Occitane International SA.

Gama Terre de Lumiere include apa de parfum, varianta de 50 si 90 ml, un gel de dus, o lotiune de corp, crema de maini si un sapun parfumat. Daca ti-a starnit curiozitatea, o gasesti in magazinele L’Occitane si in farmaciile Sensiblu selectionate.

Foto: L’Occitane

PUBLISHED ON 21.02.2017

more in Newsroom