WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Parfumul SHINE by Heidi Klum, acum si in Romania

Parfumul SHINE by Heidi Klum, acum si in Romania

Top model, prezentator de televiziune, style icon, designer, femeie de afaceri, mama, Heidi Klum este o adevarata sursa de inspiratie. Oriunde merge si indiferent ce face, ea straluceste. Nu este de mirare ca noul parfum ce-i poarta semnatura se numeste SHINE. Acesta capteaza veselia lui Heidi, spiritul jucaus si gustul ei pentru autenticitate, iar de luna aceasta este disponibil si in Romania.

Heidi declara ca: “Sophia Loren a spus odata ca frumusetea este in ochii privitorului si sunt total de acord. Shine nu este despre ceva ce vedem, este vorba despre modul in care acesta ne face sa ne simtim – jucaus, senzual si radiant. Imi dau seama ca sunt norocoasa si ca am parte de multa fericire in viata mea. Parfumul meu, Shine, este creat pentru a fi purtat de catre toate femeile care se bucura de viata.”

O aroma floral-orientala, everfescenta, Shine reflecta perfect vivacitatea spumoasa a lui Heidi si senzualitatea ei subtila. Acest parfum elegant se deschide cu note proaspete, suculente de mandarine si pere, carora li se adauga piper roz picant pentru a revigora simturile. Acestea se transforma intr-un buchet feminin de mimoza, lacramioare si floarea soarelui, care emana un delicios “joie-de-vivre”. La baza acestuia, notele calde de vanilie, boabele de tonka si moscul creeaza tonalitati seducatoare, senzuale, facand acest parfum minunat de captivant.

Shine este ambalat elegant intr-o cutie si o sticla de un auriu luxos, menit sa reflecte atat stralucirea interioara a lui Heidi, cat si caldura sa. Campania de promovare a fost realizata pe o plaja aurie si o are ca protagonista pe Heidi Klum.

HEIDI KLUM SHINE EDT 30ml       106Lei
HEIDI KLUM SHINE EDT 50ml       132Lei

Foto: Coty Romania

PUBLISHED ON 02.08.2012

more in Newsroom