WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
O intalnire cu Delfina Delettrez Fendi
Editor's Choice
Autor: Vicki Nicola

O intalnire cu Delfina Delettrez Fendi

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea mai intima bijuterie a mea. De aceea, imi aleg mereu inelele pe care le port cu grija cu care imi aleg cuvintele cu care vorbesc. Si niciodata nu mi-a placut sa ma uit la o bijuterie in functie de taietura pietrei, de carate sau de alte detalii tehnice. A contat mereu povestea lor sau povestea lor cu mine.


sursa foto: Andreea Macri

MAGIC PUPPIES

De asta mi-a placut “magic puppies”, colectia Delfinei Delettrez lansata in 2015 sau 2016. Bufnita din tourmalina si catelul sau pisica din topaz sunt practic niste animale care leviteaza pe mainile tale, intr-un setting perfect. Iar jocul de culori si de forme le anima si aproape ca le da o putere magica. Iar tu, ca purtator, ai o bucurie complice, ca si cum, acum esti parte din “Alice in Tara Minunilor”, iar ceilalti habar nu au.


sursa foto: arhiva personala

DESIGNER INSIGHTS
Am intalnit-o pe Delfina Delettrez Fendi la un “trunk show” organizat de Madison Perfumery si prima ei intrebare a fost cum m-am impacat cu o piesa pe care o purtam, un inel din colectia “dancing diamonds”. Si m-a surprins intrebarea ei. Pentru ca ceea ce mi-a placut cel mai mult la acel inel, adica jocul si miscarea continua a pietrelor, a fost si lucrul pe care, la momentul purtarii, l-am acceptat cel mai greu. Si pana nu am surprins o stralucire speciala intr-una din miscarile aleatorii, nu m-am reimpacat cu aceasta piesa. Delfina evident nu ma stia, dar stia acest lucru despre mine. :)) Iar ca bonus mi-a povestit despre cum poti sa pui mai bine in valoare o geanta Fendigraphy medium. O porti pe umar, pentru ca logo-ul sa devina perfect lizibil. Pentru ca o geanta nu e frumoasa, e frumoasa in functie de cum o porti.


sursa foto: Andreea Macri


sursa foto: Andreea Macri

DESIGNERUL E CEL MAI BUN INFLUENCER
Designerul e cel mai bun influencer, de aceea cred ca astfel de intalniri complice dintre brand si client raman una dintre cele mai destepte miscari de marketing. Pentru ca, mai ales astazi, marketingul este o poveste la care contribuie amandoi.
sursa foto: Andreea Macri
Designerul e cel mai bun influencer, mai ales atunci cand e vorba de bijuterii, mai ales atunci cand e vorba de bijuteriile Delfinei Delettrez. Fiecare piesa a ei e o poveste cu final deschis, iar tu vrei acea bijuterie ca sa poti sa incepi sa scrii versiunea ta.
Pentru ca, aici este magia oricarei bijuterii: cand ea straluceste doar ca sa fie suport pentru gesturile tale.


sursa foto: Andreea Macri


sursa foto: Andreea Macri


sursa foto: arhiva personala

Delfina Delettrez

PUBLISHED ON 24.11.2022

more in Conversation Marks