ART & DESIGN

O micro-gradina intr-o lampa de...

Am mai vorbit despre pasiunea mea pentru corpurile de iluminat si…

INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte
Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Astor combina culoarea si textura unui ruj cu puterea de hidratare a unui balsam de buze si cu stralucirea unui gloss si creeaza noul Soft Sensation Lipcolor Butter. Reprezentat de Heidi Klum, produsul all-in one este disponibil in 8 nuante in trend.

Rujul de buze hidrateaza in profunzime, calmeaza si catifeleaza buzele uscate, asigurand o senzatie de confort ce persista pana la 5 ore. Datorita texturii cremoase, Lipcolor nu incarca buzele si nu le lasa lipicioase.

“In sfarsit, nu trebuie sa mai aleg intre ruj, balsam si gloss – Astor Soft Sensation Lipcolor Butter le contine pe toate! De la prima aplicare am buzele frumos conturate, lucioase si hidratate. Exact ce-mi doream”, spune Heidi Klum, director artistic Astor si imaginea brand-ului.

“Sunt foarte incantata de nuantele Sensation Lipcolor Butter, care sunt actuale, intense si totusi purtabile, indiferent de momentul zilei. Paleta de culori reuneste tonurile subtile de nude, dar si pe cele de rosu aprins si corai. Nuanta mea preferata este Feeling Feline 011, un roz deschis adorabil”, adauga ea.

Heidi Klum isi lasa buzele sa promoveze produsul in campaniile de publicitate, atat in reclama televizata, cat si in cea tiparita. In campania TV, Heidi sta intinsa pe o canapea imensa in forma de buze, purtand un corset alb si nuanta Feeling Feline 011. Campania de print este asemanatoare. Heidi zambeste la camera si dezvaluie secretul produsului ei all-in-one: “Ma topesc dupa el!”

Foto si info: Astor

PUBLISHED ON 05.06.2013 TAGS: Astor balsam buze gloss Heidi Klum ruj

more in Newsroom