INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Nou de la Vichy: cremele AQUALIA THERMAL Spa

Nou de la Vichy: cremele AQUALIA THERMAL Spa

Un tratament spa imbina eficienta produselor de ingrijire cu beneficiile tehnicilor de masaj, realizate de specialisti in domeniul frumusetii. Inspirati de experienta pe care o ofera Centrul Vichy Spa din Franta, cercetatorii Laboratoarelor Vichy si-au propus sa reproduca rezultatele unice ale tratamentelor profesionale de aici, prin intermediul unor produse ce pot fi folosite acasa. Si au reusit. Cremele AQUALIA THERMAL Spa de zi si de noapte ofera hidratarea de lunga durata si senzorialitatea unei experiente Spa.

Secretul celor doua produse sta, si de aceasta data, in apa termala, un ingredient natural, imposibil de reprodus prin stiinta. Formata in inima vulcanilor din Auvergne si bogata in 15 minerale rare, aceasta apa prezinta proprietati dermatologice de calmare, fortifiere si regenerare a pielii sensibile, exploatate in ingrijirea pieliii inca din antichitate.

AQUALIA THERMAL Spa DE ZI, 75 ml – pret recomandat: 104 lei
Este primul gel-apos revigorant care ofera 48h de hidratare si un efect de luminozitate instantanee. Printre ingrediente se regasesc apa termala Vichy pentru calmare, fortifiere, regenerare, acidul hialuronic – pentru reumplerea ridurilor si aquabioryl – pentru hidratare.

Aplicare revigoranta a cremei

AQUALIA THERMAL Spa DE NOAPTE, 75 ml – pret recomandat: 112 lei
Este primul produs SPA pentru ingrijrea tenului pe timpul noptii, pentru o piele odihnita si hidratare de lunga durata. Contine apa termala Vichy pentru calmare, fortifiere, regenerare si acid hialuronic cu proprietatea de reumplere a ridurilor.

Aplicare anti-oboseala:

Foto si info: Vichy

PUBLISHED ON 11.07.2013

more in Newsroom