AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Natura, arhitectura, design. COS AW’19.

Natura, arhitectura, design. COS AW’19.

Noile anotimpuri obisnuiesc sa isi anunte venirea din timp. Am observat un prim semn al toamnei in urma cu doua zile. Mergeam spre casa si am vazut pe marginea trotuarului mici gramezi de frunze galbene, adunate de vant. Daca nu as fi privit in jos, nimic altceva nu m-ar fi dus cu gandul la toamna in acel moment. Copacii par inca verzi. Lumina soarelui isi face inca simtita prezenta pana tarziu si tocmai ce ne-am confruntat cu un val de canicula. Chiar daca nu voi mai putea spune asta de maine: suntem inca in prima jumatate a lui august.

Tot din timp, sunt anuntate si noile colectii vestimentare pentru sezonul care urmeaza. Am in minte acum campania COS, fotografiata de Mark Borthwick si prezentata de modelele Lina Zhang, Giedre Dukauskaite si Khadim Sock. Si ea e tot un fel de reminder ca toamna se apropie, exprimat nu doar prin intermediul tinutelor, ci si prin lumina din fotografii.

Piesele vestimentare pentru sezonul rece din acest an au fost inspirate de doua teme. Pe de-o parte, este stilul brutalist, cu geometria lui si impactul vizual puternic. Pe de alta parte, este natura si starea de liniste cu care este asociata o evadare din spatiul urban. La randul lor, imaginile artistului britanic, stabilit la New York, exploreaza cele doua concepte si imbina pe fundal peisajele rurale englezesti cu structuri arhitecturale, nefinisate. Acele structuri creeaza iluzia de spatiu interior si spatiu exterior, iar topmodelele sunt surprinse adesea intre doua lumi: cea construita de om si cea a naturii.

Colectia cuprinde atat piese fluide, cat si articole vestimentare cu un design ferm. Paleta lor cromatica aduce impreuna de la griuri industriale la bejuri delicate si pana la nuante de brun-roscat. Daca esti curioasa sa vezi cum arata live, piese din colectie se gasesc deja in magazinele COS Calea Victoriei 116 si COS Baneasa Shopping City.

Sursa info si foto: COS, imagini semnate de Mark Borthwick

PUBLISHED ON 15.08.2019

more in Newsroom