EDITOR'S CHOICE

Detalii sic de pe covorul...

Coafuri cu parul desfacut si aranjat in asa fel incat sa…

ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

Editor's Choice

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare cum nu se poate mai potrivita pentru a descrie aranjamentele florale in stil japonez (ikebana). Am devenit constienta de predilectia mea pentru ikebana relativ recent. Cred ca un follow hotarat pe Instagram a incurajat platforma sa imi arate tot felul de tablouri vii carora le-as putea da inimioare, iar eu m-am bucurat de asta si, adesea, am fost extrem de impresionata de ce vedeam in fotografii. Simplitatea si echilibrul sunt printre elementele care definesc, de obicei, lucrurile pe gustul meu, deci nu e de mirare ca rezonez atat de mult cu aceste compozitii. Asimetria, insa, mai putin. Pana de curand, as fi ales, fara sa clipesc, simetria. Si totusi, fara asimetrie, ikebana nu exista. Cuvintele artistei florale Emily Thompson din articolul The Rise of Modern Ikebana, publicat pe nytimes.com cu ani in urma, mi-au clarificat nedumerirea atat de usor: "Asa cum asimetria este definita de simetrie, ikebana este intotdeauna prezenta atunci cand cineva lucreaza cu florile." Principiile si simbolurile care stau la baza aranjamentelor in stil japonez m-au determinat sa chestionez de unde vine nevoia mea de a scrie despre ele acum. Sunt in trend? Se poate, dar parca e mai mult de atat. Sunt genul de persoana ...

Inapoi Inainte

Naked PR. A 4-a editie

Scoala NAKED PR da startul inscrierilor la cea de-a patra editie a cursurilor de PR, sustinute de specialisti in industria de comunicare romaneasca. Timp de sase saptamani, profesorii NAKED PR vor impartasi cursantilor fortele si vulnerabilitatile unei industrii de PR romanesti reale, dau acces la relatii puternice si la povesti de succes posibile.

profesori

2015 la NAKED PR e de poveste. Este un trend prins si adus in mainstream de catre Disney si Hollywood si manifestat tot mai mult in imaginarul public. Numarul mare de povesti cinematografice reinterpretate – Maleficient (2014), Cinderella (2015), Pan(2015), Alice in Wonderland(2016) – va aduce o influenta importanta a acestora in mentalul public si in cultura populara, spune Raluca Cristea, fondatoare NAKED PR.

Primavara aceasta povestile de succes incep la NAKED. Nu sunt povesti de adormit copii, ci povesti de trezit clienti. Transformam oameni de comunicare in Legende, in superspecialisti in PR. Nu vom vorbi despre basme, ci vom genera PR de poveste. Aici incepe magia, adauga Adelina Bortan, fondatoare NAKED PR.

Fashion PR intermediate si advanced, PR 3.0, Debate& public speaking si PR pentru marci personale compun colectia de cursuri din aceasta primavara, predate de Ana Bucur, Noemi Meilman si Vicki Nicola (Fashion PR), Victor Kapra (PR 3.0), Dan Cristea (Debate&public speaking), Adelina Bortan si Raluca Cristea (PR pentru marci personale).

Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul NAKED PR (www.nakedpr.ro).

Foto si info: NAKED PR

 

PUBLISHED ON 10.03.2015

more in Newsroom