EDITOR'S CHOICE

Detalii sic de pe covorul...

Coafuri cu parul desfacut si aranjat in asa fel incat sa…

ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

Editor's Choice

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare cum nu se poate mai potrivita pentru a descrie aranjamentele florale in stil japonez (ikebana). Am devenit constienta de predilectia mea pentru ikebana relativ recent. Cred ca un follow hotarat pe Instagram a incurajat platforma sa imi arate tot felul de tablouri vii carora le-as putea da inimioare, iar eu m-am bucurat de asta si, adesea, am fost extrem de impresionata de ce vedeam in fotografii. Simplitatea si echilibrul sunt printre elementele care definesc, de obicei, lucrurile pe gustul meu, deci nu e de mirare ca rezonez atat de mult cu aceste compozitii. Asimetria, insa, mai putin. Pana de curand, as fi ales, fara sa clipesc, simetria. Si totusi, fara asimetrie, ikebana nu exista. Cuvintele artistei florale Emily Thompson din articolul The Rise of Modern Ikebana, publicat pe nytimes.com cu ani in urma, mi-au clarificat nedumerirea atat de usor: "Asa cum asimetria este definita de simetrie, ikebana este intotdeauna prezenta atunci cand cineva lucreaza cu florile." Principiile si simbolurile care stau la baza aranjamentelor in stil japonez m-au determinat sa chestionez de unde vine nevoia mea de a scrie despre ele acum. Sunt in trend? Se poate, dar parca e mai mult de atat. Sunt genul de persoana ...

Inapoi Inainte
NAKED PR. 2 ani de PR fara PR.

NAKED PR. 2 ani de PR fara PR.

In urma cu doi ani, Raluca Cristea si Adelina Bortan au fondat impreuna primul laborator de PR specializat din Romania: NAKED PR. Astazi, proiectul lor indraznet se pregateste pentru cea de-a cincea editie de cursuri, sesiuni si workshop-uri specializate pe PR 3.0, Business PR, Fashion PR advanced, New Luxury PR, PR pentru marci personale si Stil de marca personala.

Despre planurile lor de la inceput, Raluca Cristea isi aminteste cum: „Acum 2 ani, puneam pe hartie (colorata, bineinteles:) ideea unui proiect care sa vorbeasca despre PR-ul milenist intr-o noua paradigma, sa dezvaluie adevaruri si sa creeze viziuni “uau” pentru generatia noastra. Cautam solutii diferite, alte scaune, alte povesti. Planuiam creativ. Am planuit bine si am realizat multe!”.

„15 profesori exceptionali, 424 de “studenti”, 86 de invitati, 497 ore de curs impreuna. Infuzie reala de know-how si oportunitati profesionale, 424 de povesti si intalniri frumoase, rasete multe si emotie, emotie cat cuprinde. Asa descriem doi ani de activitate NAKED PR. Si nu ne oprim aici, avem o multime de planuri pentru toamna aceasta”, povesteste Adelina Bortan.

Noemi Meilman si Vicki Nicola (Fashion PR), Mirela Bucovicean (Business PR), Victor Kapra (PR 3.0), Maurice Munteanu ( Stil de marca personala) si Mihai Zarug (New Luxury PR) formeaza echipa profesorilor din noul sezon. Timp de sapte saptamani, acestia vor impartasi studentilor fortele si vulnerabilitatile industriei de PR din Romania, iar invitatii lor speciali vor adauga experientei un plus de valoare si inspiratie.

Detalii despre agenda workshopurilor si despre inscrieri sunt disponibile pe site-ul nakedpr.ro.

Foto: Vali Barbulescu

PUBLISHED ON 29.09.2015

more in Newsroom