INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MURMUR pe Luisa Via Roma

MURMUR pe Luisa Via Roma

Lansat in Romania in urma cu un an jumatate, brandul Murmur al Andreei Badala a intrat acum in portofoliul Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de moda de lux din lume pe online. Creatiile designerului roman sunt prezentate in pictorialul de pe pagina principala a sectiunii de accesorii, alaturi de Alexander McQueen, Dolce & Gabbana si Givenchy.

Luisa via Roma reprezinta un reper in moda de lux internationala, in portofoliul sau regasindu-se cei mai importanti designeri de haine si accesorii din lume. Selectia de branduri reuneste atat nume cu rezonanta si cu o istorie bogata, cat si designeri tineri care le-au castigat increderea prin talent si inovatie.

Prezent la targurile de moda de la Paris, brandul Murmur a reusit sa creeze o nisa pe piata internationala care face legatura intre pret-a-porter, lenjerie si accesoriu erotic, fiind prezent in magazine din Paris, Cannes, Lyon, Courchevel, Londra, Amsterdam, Florenta, Roma, Tokyo, Hong Kong, Beirut, Dubai si Jeddah.

Reprezentantii Luisa via Roma au selectat piese de referinta din mai multe colectii ale liniei principale Murmur, alaturi de piese din colectia de Primavara/Vara 2013 a diffusion label-ului Murmur Take Away, ce vor fi disponibile in premiera pe Luisa Via Roma.

PUBLISHED ON 05.12.2012

more in Newsroom