WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

#molecule4

De la transmisii de live feed, proiectii pe fatada magazinului Cocor Store pana la instantanee surprinse si trimise direct in social media, petrecerea de aniversare a patru ani de Molecule F s-a desfasurat sub semnul digitalizarii. Si pentru ca este vorba despre prima platforma de promovare si comercializare a designului autentic romanesc, dresscode-ul serii de 7 iunie a inspirat invitatii sa contureze tinute creative, pornind de la piese create de designeri autohtoni.

“A fost o seara energica, marcata de interactiune si surpriza, o seara in care cei aproape 1000 de invitati s-au bucurat de experienta Molecule F, o experienta digitala complexa, care a reverberat puternic in social media ca #molecule4. Pentru ca Molecule F nu se reduce la simpla comercializare a creatiilor vestimentare romanesti, petrecerea Molecule F a urmarit traseul firesc al unui concept inovator si nu in ultimul rand, de pionierat, transformat intr-o adevarata experienta digitala.

Platforma online, Molecule F, a fost un personaj in sine, prezentata sub forma micro-site-ului Molecule F, realizat de Tribal Worldwide Romania, o introducere interactiva in lumea fascinanta a unei femei in cautarea rochiei perfecte – <A dress to live 4>.” – echipa Molecule F

Iata in continuare cateva imagini de la evenimentul desfasurat la Fratelli Social Club!

molecule4-jpg

Veronica Zaharia si Mirela Bucovicean (rochie Parlor)


Adelina Ivan

Alexandre Eram si Andreea Esca

Ana Morodan

Andreea Raicu si Malvina Cservenschi

Ayilin Ibraim, Crina Semciuc si Andreea Badala

Maria Marinescu

Maurice Munteanu, Andreea Badala & Echipa Murmur

Madalina Dorobantu

Robert Ratiu si Noemi Meilman

Sonia Argint Ionescu

Pentru mai multe imagini de la #molecule4 party, viziteaza pagina de Facebook Molecule F!

Foto: Alberto Grosescu via Molecule F

PUBLISHED ON 10.06.2014

more in Fashion Etc