PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Moja Attitude – o colectie rock chic

Moja Attitude – o colectie rock chic

Compusa din piese all-leather sau din combinatii inedite de materiale, colectia Moja Attitude este dedicata femeilor care indragesc stilul rock-chic. Senzualitate, mister, imaginatie, energie si atitudine sunt elementele cheie ce definesc noile tinute, dar si campania de promovare a carei imagine este Siella (Sanziana Negru).

Mixul de texturi – de la piele, dantela, catifea si pana la jerse sau tricot, croielile indraznete, detaliile sic din tinte si franjuri, dar si gama cromatica ce pleaca de la argintiu rece si ciclamen aprins pana la tonuri inchise de verde, gri si negru, construiesc piese ce pot fi combinate intre ele sau asortate cu piese basic din garderoba.

„Hainele din colectia Moja Attitude se adreseaza fetelor urbane si active. Colecția este una unitara, dar in acelasi timp gasesti piese vestimentare pentru toate gusturile. Asa cum ii spune si numele, sunt haine care iti impun o anume atitudine și care respecta tendintele actuale”, a declarat Siella.

Pantaloni creati dintr-o combinatie contrastanta de catifea delicata si piele dura, topuri cu transparente si piele, rochii din piele tip “lalea” sau rochii din piele cu voal asimetric sunt cateva dintre piesele ce se regasesc in colectie.
Iata in continuare cateva dintre imaginile campaniei!

Piesele din colectia Moja Attitude au preturi accesibile, cuprinse intre 180 si 300 lei, si pot fi gasite in magazinul online www.moja.ro.

Fotografiile campaniei sunt realizate de Andreea Retinschi, iar stylingul de Iulia Dumitru.

PUBLISHED ON 26.09.2012

more in Newsroom