HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Moda si muzica

Moda si muzica

Joan Smalls, Natasha Poly, Doutzen Kroes si Adriana Lima sunt eroinele campaniei de vara H&M, care va fi acompaniata in exclusivitate de piesa „Sun Is Shining” compusa de Axwell /\ Ingrosso.

Axwell-Ingrosso-1-high-res

Brandul suedez exploreaza adesea relatia dintre moda si muzica pentru a realiza campanii memorabile. Anul trecut, o noua colaborare cu H&M i-a oferit topmodelului Gisele Bundchen ocazia de a oferi propria interpretare melodiei “Heart Of Glass” a lui Blondie. In urma cu doi ani, campania de vara a carei imagine a fost Beyonce includea pe atunci cea mai recenta piesa a artistei, “Standing on the Sun”. Si de aceasta data, razele soarelui reprezinta o punte de legatura intre colectia vestimentara si melodia aleasa. Purtand tinute compuse din piese cheie, cele patru topmodele sunt infatisate indreptandu-se spre plaja pentru a celebra frumusetea verii.

„Suntem intotdeauna mandri sa lucram cu branduri suedeze, iar cum vara se apropie in sfarsit, de-abia asteptam ca toata lumea sa asculte piesele urmatorului nostru album”, declara Axwell /\ Ingrosso.  Duo-ul format din Axwell si Sebastian Ingrosso, fosti membri ai formatiei Swedish House Mafia, pregateste lansarea albumului de debut pe care se afla si piesa de pe coloana sonora a verii H&M.

Definita de un stil deopotriva boem si modern, noua colectie include rochii de plaja cu imprimeuri paisley caleidoscopice, fuste fluide, tunici monocromatice cu dantela, costume de baie decorate cu inele metalice sau modele cu bustiere cu urmar gol si volane, coliere argintii.

„Aceasta colectie contine toate articolele pe care le ador pentru perioada verii – costume de baie pentru zilele lungi petrecute pe plaja, precum si rochii fluide cu imprimeuri romantice pentru nenumaratele seri petrecute in compania prietenilor”, spune  Pernilla Wohlfahrt, Director de Creatie la H&M.

Campania publicitara va fi dezvaluita online – pe site-ul hm.com – in data de 30 aprilie, urmand sa fie difuzata pe tv si in cinematografele din intreaga lume. Daca esti curioasa cum suna piesa celor de la Axwell /\ Ingrosso, am gasit-o aici.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 09.04.2015

more in Fashion Etc