PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
MioBio a implinit doi ani

MioBio a implinit doi ani

Am descoperit buticul MioBio la cateva luni de cand s-a deschis. Mi-a placut inca dinainte sa-i trec pragul. Pe atunci avea in vitrina o bicicleta cu flori vesel colorate, iar cosul de pe ghidon era plin de sapunuri Rampal Latour… 100% vegetale, fara parabeni, conservanti sau coloranti artificiali… aveam sa aflu mai tarziu. In urma cu doi ani, Alma Rusu si Ioana Paun au inceput afacerea cu sase branduri de cosmetice bio: Susanne Kaufmann, Less Is More, Rampal Latour, Florascent, Welleda si Annemarie Borlind, majoritatea prezente pentru prima data in Romania.

Cele 6 branduri au devenit acum 16, iar de curand MioBio are si un colt “Fabricat in Romania”, unde gasesti sapunurile naturale Lois, manufacturate la Suceava, si produsele Lia – delicii pentru piele, create fiecare din cate trei ingrediente naturale.

MioBio este un butic sic si inedit, in care iti petreci timpul cu drag, descoperind produse cu texturi si arome delicate ce-ti ingrijesc pielea sau parul, dar si parfumuri sofisticate realizate dupa retete de secol XVII. Bio inseamna produse cu o concentratie mult mai mare de ingrediente active naturale decat produsele conventionale, inseamna fara chimie nociva, fara conservanti artificiali, fara parfumuri artificiale, fara derivati din petrol. Asa ca aici frumusetea vine la pachet cu sanatatea.

Si pentru ca MioBio este si un brand jucaus, nu e de mirare ca papusile Momiji si-au gasit si ele loc printre rafturi. Fiecare brand are cate o poveste pe care o poti descoperi vizitand magazinul. Buticul se afla pe strada Jules Michelet din Bucuresti sau, daca preferi sa-i treci pragul virtual, intra pe www.miobio.ro.

Foto: MioBio.ro

 

PUBLISHED ON 24.11.2011

more in Newsroom