INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MEGAN FOX, imaginea parfumului AVON Instinct

MEGAN FOX, imaginea parfumului AVON Instinct

Megan Fox te provoaca sa-ti urmezi simturile in campania pentru apa de parfum AVON Instinct. Creata in colaborare cu parfumierul Rodrigo Flores-Roux, noua aroma a fost inspirata de senzualitatea pe care o emana o femeie increzatoare. Si cine sa o intruchipeze mai bine decat Megan Fox?

Acordurile citric-fructate se impletesc cu notele de camelie, lemn de santal, fruct stea si mosc pentru a te cuceri de la prima pulverizare pe piele. „Acea ipostaza sexy si plina de incredere a femeilor m-a inspirat sa creez AVON Instinct. Am vrut un parfum care sa le incurajeze sa isi exploreze simturile”, spune Rodrigo Flores-Roux.


Apa de parfum face parte din gama Instinct, alaturi de deodorantul si lotiunea de corp cu aceeasi aroma exotica. Gama include si versiunea masculina a produselor, bazate pe un amestec de mandarina salbatica, salvie si lemn de abanos. Produsele vor fi disponibile incepand cu data de 26 septembrie 2013 si pot fi comandate prin intermediul Reprezentantilor AVON.

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 13.09.2013

more in Newsroom