WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MARNI for H&M – Colectia primavara 2012

MARNI for H&M – Colectia primavara 2012

H&M anunta colaborararea cu casa de moda italiana MARNI pentru sezonul de primavara 2012. Celebra pentru imprimeurile sale originale si spiritul inventiv, casa Marni este una dintre cele mai iubite marci ale modei. Fondatoarea si directorul de creatie al casei, Consuelo Castiglioni, a creat pentru H&M o colectie atat pentru femei, cat si pentru barbati, care surprinde chintesenta marcii. Aceasta va fi disponibila din 8 martie 2012, in aproximativ 260 de magazine din lume precum si online.

„Am vrut sa creez o garderoba Marni autentica, scotand din arhiva toate articolele noastre preferate cu tesaturi si imprimeuri care poarta semnatura marcii. Ca intotdeauna, imi place sa juxtapun imprimeuri si culori, sa imbin elemente grafice tribale cu cele Bauhaus, adaugand elemente sport practice,” povesteste Consuelo Castiglioni despre colectia de primavara realizata pentru H&M.

„Cu totii iubim colectiile H&M si credem ca si clientii nostri vor face la fel. Marni are o tenta atat de moderna in tot ceea ce face, imbinand imprimeuri si accesorii in mod ludic, dar sic. E fantastic sa vezi cum isi coordoneaza Consuelo Castiglioni creatiile, potrivind noi combinatii de imprimeuri si culori, cu o arta incredibila transpusa in fiecare piesa. Colectia va sosi in magazine la momentul perfect, aniversand frumoasa primavara,” declara Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M.

Colectia Marni pentru H&M beneficiaza de intreaga experienta care au facut celebra marca Marni, prin imprimeuri complete, in culori puternice, care se vor purta impreuna, cu suprapuneri asortate si totodata in contrast. Pentru femei, culorile sunt vii, iar imprimeurile indraznete, fie ca sunt inspirate de motivele africane, sau sunt prezentate prin blocuri de culoare. Siluetele sunt toate create cu fibre stapel Marni, prezentand fuste plisate, rochii, pantaloni trei sferturi si tricotaje jacard, iar gama de tesaturi cuprinde de la matase la poplin din bumbac creponat. Pentru un look complet, colectia include si bijuterii, pantofi, genti si esarfe.

Pentru barbati, culorile si tesaturile sunt mai blande pentru un aspect relaxat al fibrelor stapel. Imprimeurile sunt utilizate cu subtilitate, adesea pentru captuseala sau ca detaliu contrastant pentru camasi, silueta are un aspect modern si relaxat la articolele clasice.

Colectia Marni este cea mai recenta colaborare a H&M cu un designer, iar anterior a colaborat cu case de moda precum Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garcons, Jimmy Choo, Lanvin si foarte recent cu Versace.

Foto: Magnus Magnusson pentru H&M Hennes and Mauritz

 

PUBLISHED ON 29.11.2011

more in Newsroom