INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Mariacarla Boscono, imaginea  Le Rouge Givenchy

Mariacarla Boscono, imaginea Le Rouge Givenchy

Mariacarla Boscono, muza lui Riccardo Tisci si simbolul parfumului Dahlia Noir, isi asociaza pentru prima oara imaginea cu Givenchy Le Makeup prin campania Le Rouge Givenchy. Catifelat si luminos, rezistent si confortabil, intens, dar atat de usor de purtat... noul ruj se transforma intr-un adevarat obiect Couture.

De la cele mai naturale nuante de bej la cel mai indraznet rosu carmin, Nicolas Degennes a creat saptesprezece variante seducatoare. Noile rujuri sunt prezentate in ambalaje extrem de elegante, cu detalii din piele neagra – material devenit un simbol al prezentarilor de moda ce poarta semnatura casei frantuzesti. Printre ingrediente, formula lor contine si ceara de albine pentru o textura bogata si cremoasa, dar si microsfere de acid hialuronic care ingrijesc si hidrateaza pielea buzelor.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom