WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Magic Windows of Paris

Magic Windows of Paris

Parisul e considerat unul dintre cele mai frumoase orase ale lumii, iar Craciunul, una dintre cele mai frumoase perioade din an. In acest decembrie, Andreea Macri a surprins, in fotografiile ei, atmosfera festiva a Capitalei, cu focus pe modul in care magazinele de moda impletesc, in decorul ales, povestea brandului cu magia sarbatorilor de iarna.


Louis Vuitton / Foto: Andreea Macri


Louis Vuitton / Foto: Andreea Macri


Hermes / Foto: Andreea Macri


Chanel / Foto: Andreea Macri


Chanel / Foto: Andreea Macri


Chanel / Foto: Andreea Macri


Le Bon Marche / Foto: Andreea Macri


Le Bon Marche / Foto: Andreea Macri


Christian Dior / Foto: Andreea Macri


Fendi / Foto: Andreea Macri


Chloe la Galeriile Lafayette / Foto: Andreea Macri


Prada la Galeriile Lafayette / Foto: Andreea Macri


Galeriile Lafayette / Foto: Andreea Macri


Galeriile Lafayette / Foto: Andreea Macri


Place Vendome / Foto: Andreea Macri

PUBLISHED ON 21.12.2022

more in Fashion Etc