INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Love Stories x H&M = Fun

Love Stories x H&M = Fun

Designul confortabil si mixurile indraznete de imprimeuri, culori si materiale transforma piesele de lenjerie intima Love Stories in unele super-usor de indragit. Povestea brandului a inceput in 2013, cand Marloes Hoedeman si-a propus sa creeze lenjeria pe care si-ar fi dorit sa o poarte, dar nu o gasea in magazine: versatila, sexy, dar fara sa fie incomoda, compusa din piese ce pot fi combinate fara sa intervina indoiala daca se potrivesc sau nu impreuna.

Viziunea ei a fost imbratisata de femei din intreaga lume, iar colaborarea cu H&M anuntata pentru aceasta vara o va aduce mai aproape de publicul larg.

“Imi place sa numesc colaborarea dintre Love Stories si H&M, o aventura amoroasa! Inca din prima zi, a existat un respect reciproc si o chimie intre designeri, astfel ca ne-am contopit in mod extraordinar. Colectia se invarte in jurul pieselor clasice apartinand Love Stories – piese de lenjerie intima intr-o combinatie inedita de printuri si culori,” spune fondatoarea brandului bazat in Amsterdam.

“Lenjeria a fost dintotdeauna o piesa esentiala in moda. Cu aceasta colectie vrem sa aratam ca lenjeria intima poate sa fie la fel de expresiva ca si hainele, desi nu este mereu la vedere. De aceea, am ales sa facem aceasta colaborare cu Love Stories. Admiram de mult timp energia lui Marloes, determinarea si, bineinteles creatiile ei, astfel ca suntem extrem de incantati de acest proiect,” declara Pernilla Wohlfahrt, director de creatie H&M, despre primul parteneriat al companiei suedeze cu un brand de lenjerie intima.

Colectia realizata impreuna cu designerii H&M cuprinde piese confectionate din dantela, satin si polyamida, cu printuri si nuante emblematice pentru Love Stories, numite de Hoedeman “greseli perfecte”. Imprimeurile leopard, stelele si florile sunt alaturate dungilor, volanelor sau detaliilor din dantela. Colectia Love Stories & H&M va fi disponibila in magazinele selectionate din intreaga lume, cat si online, incepand cu 9 august.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 22.06.2018

more in Newsroom