INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Les Rouges D’Or – Colectia Dior de Craciun

Les Rouges D’Or – Colectia Dior de Craciun

Legatura dintre Dior si Aur (Or) exista de la inceputurile casei de moda, regasindu-se chiar printre cele patru literele ale numelui sau. De la primele colectii haute couture, Christian Dior a inclus acest simbol al luxului si al viselor in creatiile sale. L-am regasit, in 1947, in rochia de seara din matase “Champagne Gold” sau, in 1949, in "Pactole gown", dar si pe pantofi stralucitori. Aurul a continuat sa adauge rafinament pieselor Dior si in deceniile ce au urmat. A pasit din universul vestimentatiei in cel al parfumurilor adorabile si, apoi, in cel al rujurilor senzuale. Pentru Craciunul 2011, Tyen a oferit clasicului rosu reflexe aurii in colectia sa de rujuri si lacuri de unghii stralucitoare.

De Sarbatori, texturile cremoase ale rujurilor Dior se contopesc cu doza optima de pudra aurie, adaugand un plus de senzualitate nuantelor de rosu, corai si roz. Unghiile se transforma si ele intr-un accesoriu pretios cu nourile lacuri de unghii cu umbre aurii ce dau intensitate, stralucire si adancime culorilor.

Foto: Dior

PUBLISHED ON 13.12.2011

more in Newsroom