WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Lansarea salonului Tribute by George Soare @ Londra 36

Lansarea salonului Tribute by George Soare @ Londra 36

Salonul Tribute by George Soare are din aceasta saptamana o noua adresa: strada Londra 36. Mutarea intr-o cladire maiestuoasa din perioada Belle Epoque a fost celebrata printr-o petrecere relaxata, alaturi de clienti, vedete si presa. PeTocuri a participat la eveniment si iti aduce cateva imagini si detalii.

Casa te cucereste inca dinainte de a pasi pe poarta, astfel incat nu e de mirare ca George Soare, Ambasador L’Oreal Professionnel, este incantat de noul spatiu al salonului si il o sursa inepuizabila de inspiratie. „Am ales noua locatie din strada Londra 36 pentru ca este foarte eleganta, luminoasa si spatioasa, astfel incat experienta pe care echipa Tribute o poate oferi clientilor este cu totul speciala. In plus, zona si sarmul casei ma inspira”, declara el.

Conceptul creativ care sta la baza amenajarii interioare porneste de la stilul art deco al casei. Materialele pretioase folosite initial, precum lemnul masiv, cristalul si mozaicul au fost completate intr-o maniera sic de mobilierul modern, gandit special de arhitectul Brandon Lee.

Pe langa serviciile de coafura, cosmetica, machiaj semipermanent, manichiura pedichiura si masaj, salonul include, in premiera, un Diagnostic & Color Bar, cu servicii personalizate de diagnoza a culorii si a structurii firului de par, si un VIP room & lounge, destinat celor care isi doresc discretie totala.

De la evenimentul de lansare nu au lipsit vedete precum Catalina Grama – care a declarat cu ceva timp in urma ca destinul parului ei se afla in mainile lui George Soare -, Andreea Esca si Alexandre Eram, Amalia Enache sau Laura Lazar.

Pentru mai multe imagini de la eveniment, viziteaza pagina de facebook Tribute Salon by George Soare

Foto: Tribute by George Soare

PUBLISHED ON 14.09.2012

more in Newsroom