PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Lansarea parfumului Fan di Fendi in Romania

Lansarea parfumului Fan di Fendi in Romania

Brandul de parfumerie Fendi vine in Romania cu cea mai recenta lansare a sa: Fan di Fendi, un parfum pe care adori sa-l adori. Dana Savuica, Livia Dila, Daiana Anghel, Aylin Cadir, Iulia Albu si Maria Radu sunt cateva dintre vedetele ce au testat aromele lui florale la evenimentul de lansare desfasurat, pe 11 aprilie, la Sephora Mall Vitan. DJ Wanda a avut grija de atmosfera si a mixat cateva melodii din playlist-ul Fendi.

Femeia Fan de Fendi iubeste viata, distractia si luxul. Este senzuala, jucausa si, bineinteles, este un fan al brandului Fendi. Noul parfum are si o campanie pe masura, reprezentata de trei topmodele de succes: Anja Rubik, Karmen Pedaru si Abbey Lee Kershaw.

Fan de Fendi se regaseste in doua interpretari olfactive: Eau de Parfum si Eau de Toilette. Sunt doua arome florale in care mandarinele, coacazele, iasomia galbena si patchouli se imbina  armonios cu acordul de piele. Diferenta intre cele doua parfumuri consta in trandafirul de Damasc din  apa de parfum, in timp ce apa de toaleta scoate in evidenta salcamul italian. Daca esti curioasa, le poti testa si tu in magazinele Sephora.

Brandul Fendi va fi importat si distribuit de compania Niran Co Products, in portofoliul careia se regasesc si alte branduri de parfumerie de renume precum: Hermes, Prada, Givenchy, Nina Ricci, Versace, Richmond, Lolita Lempicka, Moschino, Trussardi, Dsquared, GF Ferre, Blumarine, Salvatore Ferragamo, Collistar, Bourjois.

Foto: Silviu Covaci
Video: Youtube.com

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom