CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Lansarea Maison Martin Margiela with H&M la New York

Lansarea Maison Martin Margiela with H&M la New York

Colaborarea dintre Maison Martin Margiela si H&M a fost celebrata aseara la New York printr-un spectacol de dans inedit, in care artistii au performat in tinutele colectiei. Julianne Moore, Sarah Jessica Parker, Mena Suvari, Kanye West, Helena Christensen, Selma Blair, Alan Cummings si Chase Crawford s-au numarat printre invitatii la eveniment. La celebrarea desfasurata pe mai multe etaje ale cladirii istorice de pe strada Beekman, numarul 5, au participat si vedete din Romania, precum Mihaela Radulescu si Roxana Voloseniuc.

Cladirea ridicata pe 9 niveluri a devenit spatiul perfect pentru coregrafia realizata de faimoasa Anne Teresa de Keersmaeker. Dansurile au fost interpretate pe scene patrate din nisip, iar artistii au performat pe diferite etaje, surprinzand invitatii de-a lungul serii. In timpul spectacolului, Anne Teresa si dansatorii ei au renuntat la piesele vestimentare ale colectiei, creand instalatii live, pline de spontaneitate.
„Suntem fericiti sa prezentam colectia Maison Martin Margiela with H&M la New York prin intermediul unui astfel de eveniment. Maison Martin Margiela este adepta prezentarii lucrarilor sale in afara contextului traditional. Mixul dintre instalatie si spectacol a reusit sa surprinda spiritul casei si a permis artistilor sa interpreteze colectia realizata prin aceasta colaborare in felurile pe care le-au considerat ei potrivite”, Maison Martin Margiela.

„Petrecerea din aceasta seara a fost un eveniment foarte incitant si plin de surprize. Nu stiai ce urmeaza sa descoperi in fiecare incapere, de la fiecare etaj. Instalatia a prezentat colaborarea dintre Maison Martin Margiela si H&M in cel mai impresionant si original mod si credem ca toti clientii nostri vor aprecia cu adevarat aceasta colectie”, Margareta van den Bosch, Creative Advisor la H&M.

“Este o colaborare extraordinara! Margiela este un brand minunat – artistic, iconoclast. Calitatea este de asemenea extraordinara intotdeauna cand vine vorba de H&M. Moda este un lucru minunat pentru ca exprima ceea ce esti”, declara Julianne Moore.

“Este incredibil si atat de emotionant sa celebram unul dintre designerii mei favoriti. Colectia este misterioasa si convingatoare. Pot declara ca am fost un mare fan Margiela pentru o lunga perioada de timp. H&M, ei bine, priviti liniile articolelor din colectiile dedicate barbatilor si femeilor! Este o mare oportunitate pentru public sa aiba acces la colectiile marilor designeri. Asta face ca luxul sa fie accesibil pentru fiecare. Este foarte democratic, lucru care ma incanta“, declara Sarah Jessica Parker.

“Sunt un mare fan Margiela si iubesc H&M – este o colaborare minunata. Nu am fost niciodata surprinsa de alegerile facute de H&M, fiecare designer pe care ei il aleg, imi starneste interesul. In dimineata lansarii colectiilor, astept mereu cu mama mea in fata magazinului. Am fost un fan Margiela inca de la inceput”, declara Helena Christensen.

“Sunt aici sa vad colectia fantastica Margiela. Iubesc modul in care H&M colaboreaza cu alti designeri. Este un lucru minunat sa faci ca hainele sa capete stil si in acelasi timp sa fie accesibile. Colaborarea este o idee extraordinara, sunt cu adevarat uimitori!” declara Alan Cumming.

Colectia Maison Martin Margiela with H&M va fi lansata pe 15 noiembrie, in aproximativ 230 de magazine H&M din intreaga lume precum si online.

Foto: Spectacol – H&M Hennes and Mauritz AB; Vedete – Getty Images via H&M Hennes and Mauritz AB
Video: State of Style Chanel

PUBLISHED ON 24.10.2012

more in Newsroom