INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Kendall, Gigi & Jourdan. Balmain x H&M.

Kendall, Gigi & Jourdan. Balmain x H&M.

Kendall Jenner, Gigi Hadid si Jourdan Dunn sunt starurile campaniei Balmain x H&M, realizata de fotograful Mario Sorrenti intr-o statie de metrou. Atmosfera imaginilor este definita printr-un mix de elemente futuriste si urbane, menite sa redea diversitatea, energia si atitudinea noii colectii vestimentare. Alaturi de cele trei prezente feminine, mai fac parte din campanie modelele Hao Yun Xiang si Dudley O’Shaughnessy.

“Cand iubesti lumea Balmain, simti acelasi lucru si pentru modelele care fac parte din ea. Kendall, Gigi si Jourdan sunt prietenele mele si consider ca ele sunt alegerea perfecta pentru a reprezenta campania Balmain x H&M”, spune Olivier Rousteing, directorul de creatie al casei de moda Balmain. De altfel, Kendall si Jourdan sunt cele care au oferit un preview al noii colectii inca din luna mai. Alaturi de Rousteing, ele au pasit atunci pe covorul rosu de la Billboard Music Awards, purtand tinute Balmain x H&M.

Balmain este cea mai recenta casa de moda care colaboreaza cu H&M pentru colectiile anuale realizate impreuna cu designeri celebri. Balmain x H&M include piese vestimentare pentru femei si pentru barbati, precum si o linie de accesorii. Acestea vor fi disponibile in magazinele selectate din intreaga lume si online, incepand cu 05 noiembrie. Get ready for the #HMBalmaination!

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 25.09.2015

more in Newsroom