INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Karlie Kloss – La vie en rose

Karlie Kloss – La vie en rose

Am descoperit, de curand, campania de promovare a colectiilor Moda Operandi, denumita 'La vie en rose' si reprezentata de Karlie Kloss. Topmodelul ne face cunostinta cu piesele cheie pentru sezonul primavara-vara 2013, printr-o serie de fotografii inedite. Fie ca sunt imprimate pe articolele vestimentare purtate de Karlie sau pe tapetul din fundalul imaginilor, fie ca primesc dimensiuni iesite din comun si sunt integrate in decor, florile - in special trandafirii - creeaza o poveste ce-ti capteaza atentia.

Rocha, Marc Jacobs, Rodarte, Valentino, Preen, Marchesa si Marni sunt cativa dintre designerii care se regasesc in “La vie en rose”. Cum era de asteptat, imprimeurile florale reprezinta elementul cheie al pieselor incluse. Acestea sunt conturate deseori in nuante pastelate, dar si in culori intense de albastru si mov sau in elegantul alb cu negru. Articolele sunt selectate astfel incat sa fie potrivite pentru tinute sic de zi, dar si pentru outfituri extravagante, de seara.

Descopera colectia aici!

Foto: Moda Operandi via Hepta.ro

PUBLISHED ON 12.04.2013

more in Newsroom