INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
#JoinHMBalmaination

#JoinHMBalmaination

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe toata lumea in universul Balmain, de a lua fiecare o  bucata din acest vis si de a crea impreuna  fenomenul global #HMBalmaination.” spunea Olivier Rousteing, directorul de creatie al casei Balmain, in aceasta primavara, cand cele doua branduri si-au anuntat colaborarea.

Astazi, cu o saptamana inainte de lansarea colectiei Balmain x H&M in magazinele din intreaga lume, #HMBalmaination este unul dintre hashtag-urile care ghideaza deja experientele iubitorilor de moda in social media. Un mix inedit intre couture si streetwear, colectia are un caracter versatil, menit sa contureze lookuri impresionante. Aceasta caracteristica este explorata si in cadrul campaniei de promovare a colectiei in Romania, care reuneste duo-uri creative din industria modei de la noi. Roxana Voloseniuc si Domnica Margescu din echipa Elle, Andrei Iovu si Lil Bulgac de la Harper’s BAZAAR, Diana Enciu si Alina Tanase, fashion bloggerii de la Fabulous Muses, au spus da invitatiei #JoinHMBalmaination.

Descopera tinutele create de ei, pornind de la piesele preferate Balmain x H&M, intr-o serie de video-uri ce vor lansate in curand!

Colectia va fi diponibila pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume, inclusiv in Romania, precum si online.

Foto: Andreea Macri

PUBLISHED ON 29.10.2015

more in Fashion Etc