PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
#JoinHMBalmaination

#JoinHMBalmaination

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe toata lumea in universul Balmain, de a lua fiecare o  bucata din acest vis si de a crea impreuna  fenomenul global #HMBalmaination.” spunea Olivier Rousteing, directorul de creatie al casei Balmain, in aceasta primavara, cand cele doua branduri si-au anuntat colaborarea.

Astazi, cu o saptamana inainte de lansarea colectiei Balmain x H&M in magazinele din intreaga lume, #HMBalmaination este unul dintre hashtag-urile care ghideaza deja experientele iubitorilor de moda in social media. Un mix inedit intre couture si streetwear, colectia are un caracter versatil, menit sa contureze lookuri impresionante. Aceasta caracteristica este explorata si in cadrul campaniei de promovare a colectiei in Romania, care reuneste duo-uri creative din industria modei de la noi. Roxana Voloseniuc si Domnica Margescu din echipa Elle, Andrei Iovu si Lil Bulgac de la Harper’s BAZAAR, Diana Enciu si Alina Tanase, fashion bloggerii de la Fabulous Muses, au spus da invitatiei #JoinHMBalmaination.

Descopera tinutele create de ei, pornind de la piesele preferate Balmain x H&M, intr-o serie de video-uri ce vor lansate in curand!

Colectia va fi diponibila pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume, inclusiv in Romania, precum si online.

Foto: Andreea Macri

PUBLISHED ON 29.10.2015

more in Fashion Etc