PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Johnny Depp. Dior Sauvage.

Johnny Depp. Dior Sauvage.

La inceputul verii, Dior anunta colaborarea cu Johnny Depp pentru campania unui nou parfum masculin, creat de Francois Demanchy si tinut secret pana de curand. Este vorba despre parfumul Sauvage, prezentat de actorul american intr-un scurtmetraj regizat de Jean-Baptiste Mondino.

Dincolo de actorie, muzica reprezinta o parte importanta din viata lui Johnny Depp, pasiune care este explorata si in cadrul acestei campanii. Filmul incepe cu un cadru surprins in Los Angeles pe timpul noptii, acompaniat de rifuri puternice de chitara. Descoperim imediat ca Johnny Depp este cel care interpreteaza muzica lui Ry Cooder, un artist recunoscut pentru colaborarile lui cu nume celebre precum Rolling Stones, Eric Clapton sau Neil Young si, totodata, producatorul albumului Buena Vista Social Club in 1997. Misterios, cu lookul sau nonconformist, Johnny Depp paraseste spatiul urban si se indreapta spre desert, iar calatoria lui se transforma intr-o metafora pentru cautarea autenticitatii. Dur, dar spectaculos, desertul reprezinta un loc in care natura are in continuare primul si ultimul cuvant. Este un loc magic, un loc salbatic.

Aceasta este prima oara cand Johnny Depp accepta invitatia de a fi imaginea unui parfum. Ce spuneti despre rezultatul colaborarii lui cu casa Dior? Va place?

Video: Christian Dior

PUBLISHED ON 02.09.2015

more in Beauty Lines