EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Iris Apfel x H&M
News
Autor: Ioana Lovin

Iris Apfel x H&M

O colectie vibranta si eclectica, asa cum este stilul celei care a inspirat-o, Iris Apfel x H&M va fi disponibila exclusiv online pe hm.com, din 31 martie 2022. Pieselor vestimentare cu un mix de texturi, tipare si croieli li se alatura, bineinteles, accesoriile statement.

Sansele sunt ca, atunci cand auzi numele lui Iris Apfel, sa iti apara in minte chipul ei cu ochelari de vedere supradimensionati, cu rame rotunde, inchise la culoare, parul alb, pieptanat peste cap si buzele conturate cu nuante intense de ruj. Pasiunea ei pentru accesorii de efect nu se limiteaza la ochelari, desi acestia sunt, fara doar si poate, emblematici. Ea poarta mai mereu cel putin un colier voluminos la gat si mai multe bratari la incheietura mainilor. Maiestria cu care combina piese ce par din povesti fara nicio legatura una cu alta, dar care fuzioneaza perfect, se pastreaza si in cazul hainelor. Garderoba ei imbina haute couture-ul cu obiecte accesibile, atent alese.

Iris Apfel a devenit cunoscuta in intreaga lume in 2005, cand The Costume Institute din New York a gazduit o expozitie compusa din tinute si accesorii purtate de ea. In cartea Iris Apfel: Accidental Icon, 2018, Apfel isi aminteste ca: Dupa ce s-a deschis Rara Avis la Costume Institute de la Metropolitan Museum of Art, lumea imi tot spunea ca am devenit senzatie peste noapte. <Asa este>, raspundeam eu. <Doar ca noaptea mea a durat 70 de ani.>”

Iris Apfel a implinit anul acesta 100 de ani, iar colaborarea ei cu H&M celebreaza aniversarea rotunda si adauga inca un capitol in povestea proiectelor de moda si design in care s-a implicat de-a lungul timpului. “Ne-am dorit sa lucram cu Iris datorita stilului sau eclectic si a influentei pe care o are in lumea modei. Emana personalitate prin intermediul stilului sau flamboaiant si eclectic, fara varsta. Iris Apfel demonstreaza ca moda reprezinta exprimarea individualitatii, fiind un mod de a te bucura de tine insati. Este cu adevarat o inspiratie!” declara Ann-Sofie Johansson, Consultant de Creatie in cadrul H&M.

“Cred ca brandul H&M este fabulos, fiind un adevarat pionier in domeniul sau – pe care il ador! Mi-a placut sa creez tinute elaborate, la preturi accesibile, bransa in care H&M primeaza!” e de parere Iris Apfel.

Piesele cheie ale colectiei includ un costum brodat cu perle, o jacheta voluminoasa din tul si un set din fusta vaporoasa si bluza cu flori de iris ca imprimeu. Concepute pe mai multe teme inspirate din natura, accesoriile exploreaza predilectia ei pentru suprapuneri si piese supradimensionate. Cand vine vorba de styling, motto-ul ei este More is more and less is a bore. Si adevarul e ca nu e nimic plictisitor la Iris Apfel.

Daca vrei sa afli mai multe despre ea, poti citi articolul nostru “Iris Apfel. Un icon (nu chiar) din intamplare.”

Sursa foto: H&M

PUBLISHED ON 30.03.2022

more in Newsroom