WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ioana Ciolacu Miron – Castigatoarea premiului Designer for Tomorrow

Ioana Ciolacu Miron – Castigatoarea premiului Designer for Tomorrow

Ioana Ciolacu Miron a castigat competitia Designer for Tomorrow, ce este patronata de Stella McCartney. Oferit de Peek & Cloppenburg Duesseldorf si de Fashion ID, premiul ii asigura designerului roman participarea la Mercedes-Benz Fashion Week de la Berlin, eveniment ce va avea loc in ianuarie 2014, precum si o sponsorizare pentru realizarea urmatoarei colectii.

Construita din piese ce imbina intr-o maniera inedita detalii structurate, feminine, cu elemente inspirate din moda masculina, colectia “Paradox” a Ioanei Ciolacu Miron a impresionat membrii juriului, care au desemnat proiectul ei drept cel mai bun dintre cele cinci finaliste. Vorbind despre designerul roman, Stella McCartney a precizat ca: “Ioana este un mare talent cu un potential imens. Sper ca vom auzi mult mai multe despre ea in viitor.” (conform designer-for-tomorrow.com)

Urmareste aici video-ul de prezentare a Ioanei Ciolacu Miron, realizat de reprezentatii Designer for Tomorrow!

Foto: Designer for Tomorrow

PUBLISHED ON 05.07.2013

more in Newsroom