RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Dupa mai bine de 20 de ani de campanii pentru drepturile animalelor, interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare de astazi, 11 martie 2013.

De acum, oricine va vinde noi produse cosmetice si ingrediente in Uniunea Europeana nu le mai poate testa pe animale oriunde in lume. Campaniile derulate in tot acesti ani de The Body Shop si Cruelty Free International continua lupta pentru frumusete fara cruzime si indeamna pe fiecare sa semneze petitia lor pentru stoparea testarii produselor cosmetice pe animale, pentru ca interdictia UE sa devina globala. Petitiile vor fi prezentate guvernelor din toata lumea pentru a demonstra sprijinul public pentru o interzicere la nivel mondial.

“Va indemn sa semnati petitia Cruelty Free International prin care cerem guvernelor din toata lumea sa introduca interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale. Impreuna putem trimite guvernelor din toata lumea  mesajul ca viitorul umanitatii este cruelty free”, declara Leona Lewis, noul Brand Activist The Body Shop.

Pentru a-ti face vocea auzita, semneaza petitia in orice magazin The Body Shop sau vizitand crueltyfreeinternational.org

Foto: Getty Images via The Body Shop

PUBLISHED ON 11.03.2013

more in Newsroom