PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Dupa mai bine de 20 de ani de campanii pentru drepturile animalelor, interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare de astazi, 11 martie 2013.

De acum, oricine va vinde noi produse cosmetice si ingrediente in Uniunea Europeana nu le mai poate testa pe animale oriunde in lume. Campaniile derulate in tot acesti ani de The Body Shop si Cruelty Free International continua lupta pentru frumusete fara cruzime si indeamna pe fiecare sa semneze petitia lor pentru stoparea testarii produselor cosmetice pe animale, pentru ca interdictia UE sa devina globala. Petitiile vor fi prezentate guvernelor din toata lumea pentru a demonstra sprijinul public pentru o interzicere la nivel mondial.

“Va indemn sa semnati petitia Cruelty Free International prin care cerem guvernelor din toata lumea sa introduca interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale. Impreuna putem trimite guvernelor din toata lumea  mesajul ca viitorul umanitatii este cruelty free”, declara Leona Lewis, noul Brand Activist The Body Shop.

Pentru a-ti face vocea auzita, semneaza petitia in orice magazin The Body Shop sau vizitand crueltyfreeinternational.org

Foto: Getty Images via The Body Shop

PUBLISHED ON 11.03.2013

more in Newsroom