INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Iconic Class Sudio a sarbatorit 2 ani

Iconic Class Sudio a sarbatorit 2 ani

Iconic Class Studio a sarbatorit de curand 2 ani de cand propune publicului un un mix vizionar de marci din diverse zone ale designului: piese de mobilier statement, articole vestimentare de nisa, de la branduri "up and coming" sau chiar tinute unicat ale designerilor romani sau straini, pana la accesorii must have, albume de arta si filme, toate pentru un lifestyle cu adevarat sofisticat.

Prietenii, colaboratorii, dar si clientii Iconic Class Studio au fost prezenti la petrecerea aniversara ce a avut loc, printe flori, cocktailuri, bucate delicioase si o selectie de vinuri albe, rosii si roze, in gradina concept store-ului.

Vorbind despre atmosfera serii aniversare Camelia Sucu, proprietar Iconic Class Studio declara “Mi-ar placea ca adresa Aleea Alexandru numarul 7 sa devina cel mai apreciat hot spot din oras, noi ne straduim sa fim la inaltimea asteptarilor celor mai pretentiosi dintre clienti.”
“De asemenena, ne-am gindit la consumatorul final si am facut o structura de preturi rezonabila, speram noi. Mai mult, meniul il vom schimba in functie de sezon şi anotimp” a adaugat Camelia Şucu.

Iconic Class Studio are din aceasta vara un salon de nefumatori la parter, chiar printre produsele de mobilier si accesorii expuse, un salon de fumatori in cadrul wine bar-ului, un cigar club si o terasa care a fost extinsa la 60 de locuri.Toate acestea creaza o atmosfera aparte in care te poti relaxa si te poti bucura de frumosul care te inconjoarea.

Marcile pe care Iconic Class Studio le propune sunt Edra, Natuzzi, Alivar, Flexform, Molteni & C, Pallucco, Brionvega, Parrot, Fornasetti, Ingo Maurer, Flos, Driade, Ketall, Andrew World, Gandia Blasco, Eichholtz, Ivano Redaelli.

GALERIE FOTO

 

Foto: Silviu Covaci

PUBLISHED ON 23.07.2012

more in Newsroom