WE LIKE

Pictura baroca, inspiratie pentru Christian...

Campania colectiei Christian Dior pentru primavara-vara 2021 cuprinde o serie de…

EDITOR'S CHOICE

Un playlist muzical inspirat de...

Ma gandeam zilele trecute ca, in melodiile pe care le stiu,…

INSPIRATIE

10 tinute preferate din colectiile...

Designerii si-au lansat recent colectiile pre-fall 2021. Cand m-am uitat peste…

NEWS

Simone Rocha x H&M. O...

Simone Rocha este noul nume adaugat de H&M pe lista colaborarilor…

WE LIKE

Chanel N°5 campanii publicitare

Chanel N°5 este un parfum emblematic. Asa cum sunt si campaniile…

EDITOR'S CHOICE

Idei pentru decoratiuni, usor de...

Acasa inseamna confort si siguranta. Inseamna oamenii alaturi de care strang…

INSPIRATIE

Forever Love

M-am uitat zilele acestea intamplator la rochiile de mireasa pentru toamna…

Inspiratie

Melodii pentru care nu dau "skip" la genericul serialelor

In liceu, serile de duminica ii erau dedicate lui Ally McBeal. Alaturi de personajele usor de indragit, fiecare cu ciudateniile lui, de intamplarile personale si profesionale prin care treceau si poate si de nostalgia mea pentru acea perioada, mai este un lucru care face serialul sa ramana printre preferate: muzica. Daca la alte seriale nu tineam neaparat sa prind si genericul, in cazul lui Ally McBeal, imi doream sa urmaresc tot. De-a lungul celor cinci serii, au aparut ca invitati in diferite episoade muzicieni ca Al Green, Anastacia, Barry White, Elton John, Sting sau Tina Turner. Cu toate astea, un singur nume din industria muzicii este puternic asociat cu aceasta productie TV si anume: Vonda Shepard. Searchin' My Soul, melodia din generic, ii apartine, dar contributia ei muzicala nu se opreste aici. Shepard apare constant in film, ca muziciana in barul pe care personajele il frecventeaza dupa orele de munca. Multe dintre serialele pe care le urmaream in acei ani veneau in portii mici, de un episod pe saptamana, in contrast cu sesiunile actuale de binge-watching. Ce nu s-a schimbat in tot acest timp este faptul ca inca nu ma plictisesc usor de piesele cu care rezonez. Desi acum se poate sari usor peste generic pentru a intra direct in actiunea filmului, sunt teme muzica...

Inapoi Inainte

Hotspot Fashion / Tendinte in fashion e-commerce / 30 octombrie

Hotspot Fashion revine pe 30 octombrie, la Cluj-Napoca, pentru dezbateri si workshopuri despre tendintele in piata de fashion e-commerce, alaturi de speakeri din USA, UK si Romania. Desfasurata in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, cea de-a doua editie Hotspot Fashion reuneste companii inovative care au inteles cum sa se diferentieze pe aceasta piata, printre care se regasesc Estee Lauder, Fashion Days sau Google. Inregistrarile se fac pe site-ul hotspotfashion.ro.

Vanzarea de haine si accesorii s-a mutat online.

In prezent, in Nordul Americii si in Europa, cel mai mare ritm de crestere in e-commerce se observa pe segmentul fashion. Conform unui studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown, si in Romania comenzile din online vizeaza in special vestimentatia (37,8%), depasind chiar electronicele (37,4%), cosmeticele (34%), sau electrocasnicele (30,9%). In ceea ce priveste afilierea in Romania in 2013, 2Parale arata ca cei mai mari clienti care investesc bani in genul acesta de promovare provin tot din zona Fashion, procentul din totalul advertiserilor fiind de 54%.

In acest context, tematicile abordate in cadrul Hotspot Fashion constituie un mix ideal pentru cei ce detin magazine online, pentru cei ce colaboreaza cu acestea si pentru cei ce isi doresc o afacere pe aceasta nisa.

Programul va acoperi principalele tendinte de pe acest segment: inovatia, zona de m-commerce, se va discuta relevanta continutului pe diferite medii, diferenta dintre text si imagine, give-away-uri si endoresement, folosirea Analytics-ului pentru analizarea trendurilor in setarea KPI-urilor.

Speakerii editiei cu nr. 2 sunt:

Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Ana Sipciu, Industry Manager Google, specialistii din spatele Tulemod, aplicatie revolutionara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Colby este Online Analyst la Estee Lauder, companie care controleaza peste 50% din piata cosmeticelor din SUA si care, in prezent, detine 27 de branduri puternice precum MAC, Clinique, Creme de la Mer si licentele parfumurilor Donna Karan, Michael Kors sau Missoni. Colby Hanks sustine la TeCOMM workshopul: “The Power of Instinct” si la Hotspot Fashion: “Keeping on Trend with Analytics”.

Colby este originara din Texas, dar traieste in Marea Britanie din 2008. A descoperit puterea datelor in timp ce monitoriza tendintele de comportament pe o varietate larga de audiente, convertind idei nedovedite in rezultate dovedite. Colby s-a alaturat Estee Lauder Companies in 2011 ca Online Analyst. Misiunea ei a fost sa imbunatateasca experienta online pentru consumatorii brandului mondial lider in frumusete. Filozofia ei, bazata pe utilizarea pattern-urilor din proiectele online de succes, include si prezentarea portofoliului propriu, ca una dintre cele mai eficiente metode de implicare a factorilor de decizie. Colby ofera si servicii de consultanta, incurajandu-i pe altii sa isi urmeze instinctul si, mai ales, sa aiba incredere in ceea ce fac.

Tulemod creeaza o noua paradigma in lumea modei prin serviciul de e-commerce Atelier dezvoltat in SUA. Aplicatia sprijina distribuitorii si brandurile in crearea de stocuri virtuale si ofera utilizatorilor o experienta online antrenanta. Prin scanarea fetei si selectarea tipului de corp si de par, utilizatorul realizeaza un avatar realist care poate fi folosit pentru probarea hainelor. Utilizatorul incearca haine pentru a vedea cum i se muleaza pe corp sau cum se asorteaza. Atunci cand este multumit poate sa achizitioneze toate hainele selectate printr-ul singur click, direct de pe site-urile dedicate, fara sa fie nevoit sa le viziteze unul cate unul.  Aplicatia va fi folosita atat de clientii online, cat si de designeri sau de lanturile de distributie.

Pentru mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook, hotspofashion.ro

Foto si info: Hotspot Fashion

PUBLISHED ON 06.10.2014

more in Fashion Etc