AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Hotspot Fashion / Tendinte in fashion e-commerce / 30 octombrie

Hotspot Fashion revine pe 30 octombrie, la Cluj-Napoca, pentru dezbateri si workshopuri despre tendintele in piata de fashion e-commerce, alaturi de speakeri din USA, UK si Romania. Desfasurata in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, cea de-a doua editie Hotspot Fashion reuneste companii inovative care au inteles cum sa se diferentieze pe aceasta piata, printre care se regasesc Estee Lauder, Fashion Days sau Google. Inregistrarile se fac pe site-ul hotspotfashion.ro.

Vanzarea de haine si accesorii s-a mutat online.

In prezent, in Nordul Americii si in Europa, cel mai mare ritm de crestere in e-commerce se observa pe segmentul fashion. Conform unui studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown, si in Romania comenzile din online vizeaza in special vestimentatia (37,8%), depasind chiar electronicele (37,4%), cosmeticele (34%), sau electrocasnicele (30,9%). In ceea ce priveste afilierea in Romania in 2013, 2Parale arata ca cei mai mari clienti care investesc bani in genul acesta de promovare provin tot din zona Fashion, procentul din totalul advertiserilor fiind de 54%.

In acest context, tematicile abordate in cadrul Hotspot Fashion constituie un mix ideal pentru cei ce detin magazine online, pentru cei ce colaboreaza cu acestea si pentru cei ce isi doresc o afacere pe aceasta nisa.

Programul va acoperi principalele tendinte de pe acest segment: inovatia, zona de m-commerce, se va discuta relevanta continutului pe diferite medii, diferenta dintre text si imagine, give-away-uri si endoresement, folosirea Analytics-ului pentru analizarea trendurilor in setarea KPI-urilor.

Speakerii editiei cu nr. 2 sunt:

Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Ana Sipciu, Industry Manager Google, specialistii din spatele Tulemod, aplicatie revolutionara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Colby este Online Analyst la Estee Lauder, companie care controleaza peste 50% din piata cosmeticelor din SUA si care, in prezent, detine 27 de branduri puternice precum MAC, Clinique, Creme de la Mer si licentele parfumurilor Donna Karan, Michael Kors sau Missoni. Colby Hanks sustine la TeCOMM workshopul: “The Power of Instinct” si la Hotspot Fashion: “Keeping on Trend with Analytics”.

Colby este originara din Texas, dar traieste in Marea Britanie din 2008. A descoperit puterea datelor in timp ce monitoriza tendintele de comportament pe o varietate larga de audiente, convertind idei nedovedite in rezultate dovedite. Colby s-a alaturat Estee Lauder Companies in 2011 ca Online Analyst. Misiunea ei a fost sa imbunatateasca experienta online pentru consumatorii brandului mondial lider in frumusete. Filozofia ei, bazata pe utilizarea pattern-urilor din proiectele online de succes, include si prezentarea portofoliului propriu, ca una dintre cele mai eficiente metode de implicare a factorilor de decizie. Colby ofera si servicii de consultanta, incurajandu-i pe altii sa isi urmeze instinctul si, mai ales, sa aiba incredere in ceea ce fac.

Tulemod creeaza o noua paradigma in lumea modei prin serviciul de e-commerce Atelier dezvoltat in SUA. Aplicatia sprijina distribuitorii si brandurile in crearea de stocuri virtuale si ofera utilizatorilor o experienta online antrenanta. Prin scanarea fetei si selectarea tipului de corp si de par, utilizatorul realizeaza un avatar realist care poate fi folosit pentru probarea hainelor. Utilizatorul incearca haine pentru a vedea cum i se muleaza pe corp sau cum se asorteaza. Atunci cand este multumit poate sa achizitioneze toate hainele selectate printr-ul singur click, direct de pe site-urile dedicate, fara sa fie nevoit sa le viziteze unul cate unul.  Aplicatia va fi folosita atat de clientii online, cat si de designeri sau de lanturile de distributie.

Pentru mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook, hotspofashion.ro

Foto si info: Hotspot Fashion

PUBLISHED ON 06.10.2014

more in Fashion Etc