AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

H&M Conscious Exclusive ’17. Natalia Vodianova.

H&M lanseaza in aprilie colectia Conscious Exclusive 2017, a carei imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Editia din acest an este marcata de utilizarea unui nou material sustenabil, un poliester obtinut prin reciclarea deseurilor, denumit BIONIC®. Totodata, este pentru prima oara cand creatiilor feminine li se alatura si piese vestimentare pentru barbati si copii.

natalia vodianova hm conscious exclusive 2017 ilustratie

„Sunt mandra sa apar in campania Conscious Exclusive pentru H&M. Este extraordinar sa observam progresele in materie de tesaturi sustenabile, care deschid calea catre un viitor mai durabil in domeniul modei”, a declarat Natalia Vodianova. In imagini, topmodelul poarta una dintre piesele cheie ale celei de-a sasea colectii Conscious Exclusive. Este vorba despre o rochie diafana, roz pudrat.

„Pentru echipa de design a H&M, colectia Conscious Exclusive din acest an ofera ocazia de a aduce la viata visurile si simturile umane si de a realiza piese speciale. Inspiratia colectiei consta in modul prin care un material se simte si arata, iar rezultatul este transpus atat in piese vestimentare, cat si in accesorii sau broderii. Suntem deopotriva mandri de faptul ca putem arata cat de multe se pot realiza cu materiale sustenabile. Piesa de rezistenta a colectiei de anul acesta, rochia plisata delicata, din BIONIC®, reprezinta o incantare pentru toate simturile”, a declarat  Pernilla Wohlfahrt, director de design si creatie la H&M.

Conform H&M, o proportie de 20% din intreaga gama de articole ale brandului este realizata din materiale mai sustenabile (2015), scopul fiind cresterea acestei proportii in fiecare an. Compania reprezinta unul dintre cei mai mari utilizatori din lume de poliester reciclat si unul dintre cei mai puternici cumparatori de bumbac organic. Obiectivul pentru bumbac este ca acesta sa provina in proportie de 100% din surse sustenabile pana in anul 2020.

Moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume, astfel incat practicile sustenabile din partea jucatorilor ei si, desigur, si din partea consumatorilor, reprezinta o necesitate. In comparatie cu ritmul alert al industriei si efectele negative pe care le are asupra mediului, vorbim inca de pasi marunti, dar importanti, in directia sustenabilitatii si a reciclarii. Dincolo de companii, si noi putem fi parte din schimbare. Sa investim in piese pe care le vom purta cu adevarat, mai mult decat un sezon, sa donam ceea ce doar ocupa spatiu in dulapul nostru, dar poate fi de folos altei persoane, si sa reciclam ceea ce este mult prea deteriorat reprezinta pasi cu care putem contribui la o moda mai sustenabila.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 08.02.2017

more in Newsroom