WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Henwood Library – Din Dragoste de Carte si de Arte @ GALATECA

Henwood Library – Din Dragoste de Carte si de Arte @ GALATECA

Pe 16 mai, Simon Henwood expune, pentru prima oara in Romania, un proiect multimedia special, intitulat Henwood Library - Din Dragoste de Carte si de Arte. Acesta cuprinde picturi, ilustratii, animatii, videoclipuri, muzica si carti ce vor fi prezentate la Galeria Galateca din Bucuresti.

Artistul britanic este recunoscut pentru stilul sau boem si pentru imaginatia vie, deopotriva melancolica si intunecata. De-a lungul carierei, a expus in galerii importante, precum MOMA (NYC), UCLA Hammer Museum (LA) sau Galerie Sophie Sheideker (Paris).

Multidisciplinar, Simon Henwood abordeaza orice limbaj artistic cu efervescenta si pasiune. Acest lucru i-a dus renumele si in industria muzicala. Henwood a colaborat cu Rihanna, fiind omul din spatele campaniei pentru albumul ‘Rated R’ si al turneului de promovare “Last Girl On Earth”. A lucrat si cu Kanye West, ca director de creatie pentru albumul “Graduation” si pentru turneul de promovare “Glow In The Dark”. Si tot el este cel care i-a regizat videoclipul melodiei  “Love Lockdown”.

In ultimul an, artistul a pictat peste 250 de tablouri si a scris o carte de 500 de pagini, insa, pentru el, unul dintre cele mai importante proiecte este editura Henwood Library. Pornita din dragoste pentru carti si artisti, aceasta cuprinde o selectie de titluri renumite, precum ‘The Americans’ – de Robert Frank, ‘There for the Grace of God’- de Simon Henwood sau Thixotropy – Berend Strik.

Expozitia ‘Henwood Library  – Din Dragoste de Carte si de Arte’ va putea fi vizitata la Bucuresti pana pe 16 iunie, fiind asteptata apoi la Tokio, Paris, New York si Londra. Odata cu deschiderea ei in Romania, va fi lansata in cadrul Gallery Shop Galateca si prima librarie Henwood.

Foto si info: Galateca

PUBLISHED ON 08.05.2013

more in Newsroom