INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
GIRLS, un Sex and The City mai realist

GIRLS, un Sex and The City mai realist

Girls este un nou serial american creat de HBO si Lena Dunham, difuzat din aprilie 2012. Un mix reusit de comedie, drama si romance, Girls urmareste indeaproape viata a patru femei intre 20 si 30 de ani din New York.

Desi comparat in nenumarate randuri cu Sex and The City, Girls abunda in realism, fiind inspirat chiar din experientele reale ale actritei principale, care este si regizor. Aici nu intalnim femei ireal de fabuloase cu slujbe care nu invadeaza timpul liber si cu disponibilitate financiara de a cumpara jumatate din Madison Avenue intr-o singura zi, dar nici iubiri ca-n filme, menite sa reziste in pofida tuturor obstacolelor.

Personajul central, Hannah, este o tanara de 24 de ani ce incearca sa se faca remarcata ca scriitoare, in timp ce colaboreaza ca intern pentru o companie. Planurile ii sunt insa date peste cap in momentul in care parintii decid sa nu o mai sustina financiar. Marnie, colega sa de apartament, o duce bine profesional, insa e prinsa intr-o relatie mult prea perfecta pentru a nu fi plictisitoare. Shoshanna are 23 de ani si este virgina, lucru care pune barbatii din viata ei pe fuga si ii autointretine frustrarea, in timp ce verisoara sa, Jessa, duce o viata boema si lipsita de responsabilitati pana cand se indragosteste de tatal fetitelor pentru care e babysitter.

Replicile, problemele si intamplarile din viata personajelor sunt extrem de contemporane si reflecta intr-o maniera comica, dar extrem de realista, toate situatiile cu care se confrunta majoritatea tinerelor femei. De la dependenta de un partener sexual, dorinta de a parasi o relatie (mult prea) consumata sau placerea de a flirta oricand si cu oricine la nevoia de prieteni si de conversatie eliberatoare, la cautarea permanenta de sine specifica varstei si la gasirea succesului personal si profesional.

Totul pe un ton amuzant si ironic, cu muzica buna, tinute street chic si…multe invataminte.

Foto: hepta.ro

PUBLISHED ON 10.05.2012

more in Newsroom